Vise cu Ea

Dormi lângă mine. Te privesc și mă minunez. Mă minunez că ești aici, că ești lângă mine, că respiri atât de liniștită. Zâmbești în somn. Iubesc zâmbetul ăla. Mă face să cred că visezi, că mă visezi pe mine. Probabil visezi cu totul altceva, eu oricum sunt gelos chiar și pe visele tale. Nu sunt tâmpit, știu că ești doar a mea, dar...uneori îmi privesc expresia în oglindă, apoi expresia din suflet și mă gândesc ca nu te merit. Dar zâmbesc că ești acolo. 
Te privesc și îmi dau seama că iubesc totul la tine. Iubesc cum te încrunți dimineața când vezi că am timp doar să beau cafeaua. Iubesc cum pregătești un pachețel pentru masa mea de mai târziu și cum îmi lași un bilețel cu "ai grijă să papi tot". Știu ca ăsta e felul tău de a-mi spune "te iubesc". Zâmbesc și atunci. Iubesc să te văd ieșind din duș înfășurată în prosop, cu părul strâns de un clește în vârful capului. Mă excită priveliștea asta și știi foarte bine lucrul ăsta.. Știi foarte bine ca îmi vine să smulg prosopul de pe tine și să te am chiar acolo, pe podea, în fața dulapului din care îți alegi atât de meticulos hainele. Iubesc fiecare șuviță rebelă, fiecare  aluniță, fiecare cută a rochiei care nu stă cum vrei tu. Iubesc tot la tine.
Și pentru că iubesc atâtea lucruri la tine, e firesc să fiu gelos pe absolut orice intră în contact cu tine. Sunt gelos pe fardurile alea cărora le acorzi  atâta atenție. Mereu îți spun că nu ai nevoie de ele și tu crezi că îți spun doar pentru ca ești frumoasă oricum. Dar eu simt cum mi se scurge gelozia prin sânge la gândul ca fardurile acelea aderă atât de intim la pielea ta, că parfumul acela îmbietor îți cuprinde corpul atât de subtil. Sunt gelos pe hainele alea care se mulează perfect pe formele tale, parcă înadins să le ascundă de privirile mele. Nu că nu aș fi putut vedea prin ele. Dar eram gelos oricum, eram gelos chiar și pe vânt că adia printre șuvițele tale castanii cu care doar eu aveam dreptul să mă joc.
Știu, sunt un nebun, poate sunt chiar obsedat. Nu știu, tu să îmi spui. Probabil doar te iubesc. Doar. Și tu iar ai zâmbit în somn. Cred că mi-ai auzit gândurile. Sau poate m-ai visat. Oricare ar fi fost motivul, am zâmbit și eu.


Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste