Spune-mi că nu am voie să te iubesc

Nu pot. Oricât aș vrea, nu pot. Urăsc cuvintele astea două, dar vor să mă lupt cu ele, să le distrug, cum am făcut-o întotdeauna. Nu pot, dar o fac. Nu am voie, dar o fac în continuare. Dacă vina ce o port e că te iubesc, atunci, da, accept stigmatul ăsta, de vinovată. 

Da, știu că nu ți-am spus niciodată asta. Știu că mi-ai spus că mă iubești de mii de ori și că ai tot așteptat să îți răspund, dar te-am torturat și te-am lăsat să crezi că ceea ce simți pentru mine mă lasă rece. Te-am privit mereu neîncrezătoare și distantă. M-am congelat, ca să mă protejez, pentru că îmi era teamă că îți voi da toate drepturile asupra inimii mele, inclusiv de a mă distruge, dacă îți voi mărturisi că te iubesc.

Dar azi... Azi am simțit că te pot pierde. Am fost naivă și am crezut că uneori e mai bine când nu spui nimic, dar adevărul e că realizez prea târziu că trebuia să spun cuvintele alea. Și nu vreau un "prea târziu", nu vreau să regret. Prefer să îmi pară rău că am spus ceva, decât să regret că nu l-am spus. Uneori vorba "mai bine mai târziu, decât niciodată" nu este o lecție de urmat. 

Nu trebuie, însă. Nu trebuie să te iubesc, nu îmi permit, înțelegi? Și nici tu. Și prefer să doară acum o zgârietură, decât mai târziu, o rană sângerândă. La naiba, nu mă ajuți deloc când mă privești așa. Știi că nu pot rezista, of. Nu pot rezista fără tine, ca întreg, fiecare centimetru din tine îmi aparține. Dar simt că trebuie să îți dau drumul la mână, ca să îți poți întinde aripile și să zbori. Pentru că e imposibil. "Noi" e imposibil.

Sau nu?! Crezi tu?! Of, chiar nu faci momentul ăsta mai ușor pentru mine. Spune-mi doar că nu am voie să te iubesc... Am voie? Nu, stai, nu mă săruta. Știi că...nu pot rezista... 


Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste