Confesiunile unui nenorocit

Am tot așteptat să vină azi. Aș fi putut să jur că o va face. Dar se pare că m-am mințit singur sau, mai bine zis, am fost mai nemernic decât credeam. Ce prost! După ce că i-am dat motive să plece, mi-am lăsat singur senzația că i-am dat motive să se și întoarcă. De ce s-ar întoarce? Pentru ce? Pentru cine? Nu meritam nimic.
Eram un om pustiu. Nu aveam nici inimă, nici conștiință, nici vise, nici pasiuni. Ea avea tot, mai mult decât credeam că poate încăpea într-un corp așa plăpând. Dar mi-a demonstrat că e mai puternică decât o știam eu și că de fapt nu am cunoscut-o niciodată cu adevărat. Veneam seara și tot ce voiam era să fac un duș și să dorm. Ea îmi vorbea. Dimineața nu știam despre ce. Nu știam niciodată despre ce. Acum știu. Îmi vorbea despre visele ei, despre cât de departe voia să ajungă, despre cât de independentă voia să fie. Iar eu nu am susținut-o niciodată. Îmi aduc aminte ca a pomenit odată ceva de un copil. Își dorea copii. Avea atât de multă dragoste de oferit, dar eu o voiam pe toată pentru mine și i-am făcut lucrul ăsta cunoscut printr-o privire încrâncenată. M-aș consola gândind că nu s-ar fi descurcat cu cariera și copiii, dar aș fi atât de idiot. Plecarea ei îmi dă peste nas, demonstrându-mi că aș subestima-o.
Îmi auzeam bătăile inimii în tâmple. Îmi zvâcneau neîntrerupt în încercarea de a da vina pe ea. Dar adevărul e ca am fost amândoi la fel de vinovați. Ea își făcea bagajele, eu o ajutam cu privirea mea de ipocrit, convins ca la fel de ușor le va pune la loc când se va întoarce. Ea plângea încet, suspinând din când în când, imperceptibil, eu o lăsam să își ștearga singură lacrimile, ca de fiecare dată. Ea a lăsat inelul pe masă, eu l-am păstrat pentru că știam ca îl va vrea înapoi. Ea a vrut să plece, iar eu i-am lăsat ușa deschisă. Ea a plecat, iar eu am închis ușa, fără să o încui, bănuind ca se va întoarce cu coada între picioare, plină de regrete... Ce nenorocit!
Credeam că nu va îndrăzni niciodată să plece, credeam că era doar a mea și că va fi pierdută fără mine, când de fapt eu eram cel pierdut, gândurile mele se pierdeau prin valurile de alcool ce îmi inundau mintea, aerul pe care îl inspiram era îmbibat în aburi de alcool. Sângele meu se transforma în alcool. Iar eu eram doar o umbră fără ea.


Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste