El, bărbatul meu ideal

 
Am tot fost întrebată care este viziunea mea asupra bărbaților, mai bine zis, cum arată bărbatul ideal pentru mine. Nu cred că am o anumită imagine fizică despre el, dar aș fi o ipocrită să spun că fizicul nu mă interesează. Fizicul este primul lucru pe care îl observi la o persoană, primul filtru, prima probă, de departajare chiar, spre cunoaștere aprofundată. Nimeni nu se îndrăgostește de personalitatea sau de sufletul tău, să fim serioși. Iar grija față de corpul tău este un aspect foarte important, reflectă încrederea și respectul de sine.

Bărbatul ideal pentru mine... În primul rând, am fost destul de clară prin folosirea cuvântului "bărbat", nu " băiat". Da, îmi doresc un bărbat lângă mine, pentru maturitate și înțelegere mai profundă a lucrurilor în general, pentru vederea de dincolo de aparențe și pentru o perspectivă mai clară asupra viitorului propriu. Ceea ce implică și o anumită vârstă. Astfel de lucruri le întâlnești mai greu la un băiat, pentru că necesită o anumită experiență de viață pe care o câștigi în timp. Îmi doresc un bărbat care să știe ce vrea de la el și de la viață, care să știe ce poate, de ce este capabil, un bărbat care are visuri și aspirații și care muncește pentru îndeplinirea lor, oricât de îndepărtate ar fi.

Îmi doresc un bărbat matur, care să știe ce vorbește și de ce o face, dar care își poate permite să fie și copilăros din când în când. Îmi doresc să fie comunicativ, să discute cu mine despre problemele lui, despre dorințele lui, despre ceea ce îl deranjează, despre ceea ce îl face fericit, despre soluții, dar să mă asculte și pe mine în același context. Aștept inteligență de la un bărbat, mă astept să fie citit, doxat, să îmi povestească despre ce a mai aflat, despre ce este nou în lume, pentru ca eu mă descurc mai greu la capitolul ăsta. Mă astept să nu fie un ignorant, pentru că vreau să am ce vorbi cu el, fără să epuizăm subiectele și fără să ne plictisim.

Îmi doresc un bărbat care să mă susțină. Dacă eu voi fi femeia din spatele lui, care este alături de el, la fel îmi doresc să fie și el bărbatul din spatele meu care să mă încurajeze. Îmi doresc, în același timp să îmi spună când greșesc și de ce consideră că greșesc. Mi-ar plăcea să împărțim tot, de la pat, la probleme și cele mai ascunse dorințe. Îmi doresc să împărțim păreri, chiar dacă riscam să ne certăm. Îmi doresc un bărbat care nu numai să mă accepte așa cum sunt, ci să mă iubească așa cum sunt, fără să încerce să mă schimbe după bunul lui plac. Valabilă și reciproca. Iubești o persoană pentru ceea ce este, nu pentru ceea ce ți-ai dori să fie. Bineînțeles, bărbatul meu este doar al meu și prefer să mi se spună în față ca nu mai merge, decât să fiu înșelata pe la spate. Merit mai mult de atât.

Știu, pare ca cer enorm de mult, dar nu este așa. Nu îmi doresc un bărbat perfect, pentru că și eu sunt departe de a fi perfectă. Da, e posibil ca bărbatul meu ideal nici să nu existe, dar astept ca viața să mă surprindă.


Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste