Fantomă a viitorului

O vedeam în fiecare seară cu el. Stăteau mereu la aceeași masă, din colț, înconjurați de un nor de fum. Mereu același local, aceeași masă. O vedeam cum vine doar pentru el, doar de dragul lui, nu pentru că i-ar plăcea. Se vedea asta de la o poștă. Locul ăla nu era de ea. Merita restaurante, localuri în centrul orașului, nu un bar împuțit. O vedeam cum zâmbește forțat, cum cere mereu acelasi fel de vin și vedeam mai ales cum îl privea. Nu îl cunoșteam, dar puteam să spun că nu merita privirea aia.

O vedeam mereu din propriul meu colţ, înconjurat de propriul meu nor de fum. Dar puteam paria pe orice că în norul meu de fum s-ar fi simțit mai ocrotită și mai iubită decât se simțea în al lor. Dar asta era diferența. Eu eram eu, iar ei...erau ei, doi. Îi priveam și îmi era dor de ceva ce nu avusesem niciodată. Îmi era dor de ea, de o necunoscută pe care o vedeam aproape seară de seară în locul ăla, dar care nu mă observa niciodată. Nu vorbisem niciodată cu ea, dar îmi era dor de vocea ei. Nu o îmbrățișasem niciodată, dar îmi era dor de pielea ei. Nu o sărutasem niciodată, dar îmi era dor de parfumul buzelor ei. 

Sau poate că nu îmi era dor de ea. Poate îmi era dor de ideea de ea. Poate ea era doar o imagine din mintea mea, o prezență ce îmi bulversa gândurile. Doar că...mereu mă întorceam la ea. Obsesiv. Și cu toate astea, ea nu mă vedea niciodată, eu nu existam pentru ea. Nu conta. Mă mulțumeam cu atât. Sau oare...oare era doar o plăsmuire a mea?! Imaginația îmi juca feste? Poate de-asta nu mă observa nici ea. Pentru că pentru ea nu existam cu adevărat. Pentru ea, exista doar el și atât. 

Mă mințeam singur. Era o străină. De unde știam eu unde îi era mai bine?! De unde știam că el nu o iubește, când nu știam nici ce simțeam eu însumi pentru ea?! Nici măcar nu știam dacă e reală sau nu. Tânjeam după o amintire pe care nu o avusesem. Tânjeam după un trup pe care nu îl mângâiasem. Tânjeam după niște ochi pe care nu îi privisem niciodată. Tânjeam după o femeie pe care nu o cunoșteam. După o fantomă a viitorului.


Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste