Destinatar: Ea

Draga mea,

Dacă aș avea o singură dorință, mi-ai îndeplini-o?! Știu că de fapt, ți-am cerut multe, dar nu m-am așteptat niciodată să le faci. Știm amândoi asta. Dar în seara asta, te rog ceva și promit că nu îți voi mai cere niciodată nimic. Draga mea, renunță pentru o noapte la viață. Renunță la ea, nu meriți viața asta, meriți ceva mai bun. O viață mai frumoasă, pentru o singură noapte.

Dacă mă întrebi pe mine, aș prefera să renunți cu totul, să te ajut să uiți că ai avut și altă viață, să te ajut să uiți de zecile de bărbați care ți-au trecut prin așternut. Nu te critic, nu îmi pasă, dar te vreau pentru mine. Te cunosc, draga mea. Au trecut mulți pe acolo, dar niciunul nu ți-a lăsat urme pe corp atât de dureros de dulci ca mine și, mai ales, nimeni nu și-a înfierat numele pe inima ta, cum am făcut-o eu. Credeai că nu îmi voi da seama?! Ei bine, tu ești ca o carte deschisă scrisă în ebraică. Ești deschisă pentru toți, dar disponibilă doar unora. Doar mie.

Te rog, renunță la rochia aia în seara asta și fii goală doar pentru mine. Lasă-ți doar parfumul pe piele, să mă drogheze, să mă tulbure. Nu-mi pasă, te vreau oricum. Vreau să aluneci în brațele mele, vreau să îți lași gâtul alb să se topească de buzele mele, vreau să simt cum cedezi în fața mea. Lor te dăruiești pentru bani, dar mie...mie îmi cedezi pentru tot ceea ce eu am, iar banii lor nu vor cumpăra vreodată. Știi și tu cum te privesc, nici nu mă ascund după degete, nu vreau și nu are rost. Dar când simt cum ți se înfioară tot corpul când te ating, cum pielea ta se încălzește din ce în ce mai tare la fiecare respirație a mea, cum degetele tale tremurânde mă descoperă de fiecare dată altfel, ca și cum mi-ar spune că eu nu sunt ca ei.

Doar renunță la ei. Nu ai nevoie de ei, de banii lor, dacă sunt eu aici. Iar de la mine ai tot, poți să iei tot, nu îmi mai pasă, atâta vreme când stai cu mine în noaptea asta. În noaptea asta, vreau să mori în brațele mele, iar eu să mor cu tine. 

Deci...nu mi-ai răspuns. Mi-ai îndeplini dorința?!


Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste