Păcate

Știu că mă vezi. Stai în colțul tău, ascuns de privirile tuturor, într-un nor de fum de țigară. Nu e nimic fals la tine, nu ai nimic de ascuns și nici nu îți e rușine. Ești natural, ingenuu și mă privești ca și cum m-ai fi văzut goală. Nimic nu e interzis ochilor tăi și nici imaginației. Mă faci să roșesc și nici măcar nu te cunosc, mă faci să mă simt dorită și nici măcar nu îți știu numele. Tot ce avem sunt două priviri împletite una cu cealaltă și gânduri la comun. Fără rușine.

Aerul parcă e pe sfârșite, ca și cum privirea ta l-ar absorbi și m-ar sufoca lent. Dar îmi place. Respir tot mai greu, ritmul mă strânge ca un corset, aburii alcoolului își fac loc meticulos în fiecare celulă a mea și brusc mi se face tot mai sete. Paharul de vin mi se umple tot mai des și mai repede. Dar nu e de ajuns. Pentru că setea mea nu e biologică. Setea mea este carnală. Mi-e sete de ceva ce nu am trăit, de ceva ce nu am experimentat încă, ceva ce fiecare fibră a mea arde de nerăbdare să încerce.

Sângele îmi clocotește și simt două mâini frigându-mi abil pielea. Știu că ești tu. Numai palmele tale îmi pot cuprinde sânii atât de perfect, numai ritmul inimii tale o poate face pe a mea să explodeze de extaz și nerăbdare. Gândurile îmi zboară într-o galaxie a fanteziilor obraznice, într-un timp în care nu există rușine sau teamă. Un loc unde inhibițiile mele dispar și unde mă las ușor descoperită de tine. Simt fiecare centimetru din corpul meu luându-mi foc sub privirea ta și pentru o clipă uit că nu suntem singuri, lipindu-mi trupul mai tare de al tău. Buzele ni se topesc dulceag într-o fuziune cu aromă de vin, fum de țigară, pasiune și ruj sângeriu.

Iar eu mă întreb dacă visez sau e totul aievea. Mă întreb dacă am luat-o razna sau simțurile pur și simplu nu îmi mai aparțin, pentru că fiecare fibră a mea urlă cu disperare după tine. M-ai subjugat, iar eu n-am protestat, m-am lăsat condusă de dorințele alcoolului ce își făcea de cap în corpul meu și de propria-mi nesăbuință. Dar, ah, ce bine e... Ce gust bun are păcatul! Nu aș fi știut niciodată aroma a ceva nu am gustat niciodată. Iar tu... Tu ești un păcat pe care nu îl pot regreta. Ești un păcat pe care ador să îl fac din nou și din nou. Ești un păcat pentru care merită drumul spre iad. Ești un păcat delicios. Și ești al meu...



Autor: S.A.
Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste