Dacă mă iubești, lasă-mă să plec

Asta nu e lumea mea. Nu e lumea mea plină de culori, lumini și viață. Lumea mea e un spectacol. Lumea mea e libertate, zâmbete și artificii. Lumea mea e o explozie de adrenalină, fantezie și curcubeie. Lumea mea e o furtună de raze de soare, o ploaie caldă în mijlocul deșertului, o cascadă de euforie, extaz și praf de stele. Lumea mea nu există decât în mintea mea, în viziunea mea. Lumea mea e lumea de afară.

Asta nu e lumea mea. Asta e o cușcă ce mă ține captivă și mă împiedică să îmi întind aripile. Mă simt încuiată într-un loc de care nu aparțin, lângă niște oameni ale căror chipuri îmi sunt străine și ale căror atitudini nu le înțeleg. Asta nu e lumea mea și mă simt înstrăinată. Tu nu ești lumea mea, dar mă ții aici, sugrumată de dorințele și nevoile tale, sufocată de ceva ce mi se impune să fiu, iar eu nu pot fi. Tu nu ești lumea mea, dar mă obligi să te transform în ea.

Nu mă ține aici, dragul meu. Dacă mă iubești, lasă-mă să plec. Lasă-mă să plec și dacă nu mă iubești. Lasă-mă să îmi vindec aripile ciopârțite de gratiile cuștii în care m-ai ținut ca pe o pasăre rară, ca pe o ciudățenie a lumii tale, ca pe o sclavă rebelă. Lasă-mă să îmi dezmorțesc picioarele legate cu frânghii de rugăminți și lacrimi, cu lanțuri de speranțe și deznădejdi. Lasă-mă să îmi cunosc lumea, să mă bucur de ea. Vreau să las muzica să îmi inunde urechile surde de atâta tăcere. Vreau să las culorile să îmi umple ochii orbi de atâta întuneric. Vreau să îmi las pielea mângâiată de razele soarelui, după ce a degerat centimetru cu centimetru în captivitatea lumii tale. Vreau să las vântul să îmi pieptene părul după ce l-am strâns în pumni atâta vreme. Vreau să simt gustul libertății. Vreau să fiu fericită.

Dacă mă iubești, dă-mi drumul. Dacă mă iubești, lasă-mă să plec...


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste