M-am trezit dorindu-mi clișee cu tine

Nu mai cred în iubiri fantasmagorice și în fericiți până la adânci bătrâneți. Nu mai cred în nu pot trăi fără tine și nu te voi uita niciodată. Nu mai cred nici măcar în te sun eu sau chiar mă gândeam la tine. Sunt atât de clișeice, încât nici nu m-am obosit să le pun între ghilimele. E ca și cum ceva din mine a înghețat pentru totdeauna sau poate nici nu a existat vreodată. E ca și cum aș refuza a doua șansă. Și nu o refuz altcuiva, ci chiar mie însămi. E ca și cum fiecare din vorbele astea mi-ar aduce aminte de faptul că am crezut cândva în ele și nu ar fi trebuit.

Poți spune că am o bucată de piatră în loc de inimă sau că nu am deloc inimă. Poți spune că sunt „traumatizată” sau că pur și simplu nu sunt capabilă să iubesc. Cu toate astea, toate variantele sunt greșite. Am o inimă și e destul de întreagă și de funcțională, am avut grijă de asta. Nu sunt deloc traumatizată, sunt doar prevăzătoare, iar de iubit... pot iubi atât de intens încât mă sperie chiar și pe mine, dar acum am mai multă grijă pe cine. Nu sunt un monstru fără inimă incapabil să iubească, doar că... nu mai cred.

Dar tu...tu mi-ai răscolit sufletul. Mi-ai zâmbit și nu am știut dacă am deschis porțile raiului sau cele ale iadului. Mi-ai zâmbit și mi-am zis „la naiba!”. M-am trezit gândindu-mă la tine, m-am trezit dorindu-mi să îmi povestești despre tine, despre viața ta. M-am trezit dorindu-mi să știu de unde ai apărut și unde ai fost până atunci. M-am trezit dorindu-mi clișee cu tine. Apoi m-am surprins plăcându-mi ideea de tine. M-am surprins plăcându-mi ideea de a doua șansă. Nu pentru tine, ci pentru mine. M-am surprins înghițind în sec când imaginea ta îmi apărea irezistibil în minte în cele mai nepotrivite momente. M-am surprins zâmbind vulgar și mușcându-mi buza de jos când gânduri murdare cu tine mi se perindau prin imaginație.


Unde ai fost până acum... nu mai contează. Unde am fost eu până acum... nici asta nu mai contează. Tu ești a doua mea șansă, iar așteptarea aduce întotdeauna paradisul. Și am așteptat mult asta. Nu pe tine personal, ci eliberarea mea. Nu înseamnă că acum cred. Probabil nu voi mai crede niciodată. Voi crede în alte lucruri, voi crede în mine și în tine. Voi crede în clișeul nostru.


Autor: S.A.
Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste