Mi-e milă de tine

Nu știu ce fel de iubire ai tu. Iubirea ta e caustică. Iubirea ta usucă și arde, irită și carbonizează. Felul tău de a iubi nu are pic de umanitate sau apreciere. Felul tău de a iubi nu cunoaște respectul, tandrețea, afecțiunea, nu știe ce e sănătos și ce e bolnav. Iar iubirea ta e bolnavă. Iubirea ta e toxică. Negativă. Întunecată și fără sens.

Iubirea ta e claustrofobică, sufocă și distruge. Și nici măcar nu privește înapoi, nu regretă, nu plânge. Iubirea ta...nu e iubire. Iubirea ta e o formă disperată de a te agăța de un suflet doar pentru a termina distrugându-l. Nu lași nimic bun în urma ta, iar asta, în cele din urmă, te va distruge chiar și pe tine. Și poate atunci îți vei da seama că ceea ce faci și ceea ce simți nu e compatibil cu sufletul nimănui. Nu eu sunt cea care are o problemă neacceptând asta și neînțelegându-te. Tu ai o problemă. Tu ești problema și poate nu sunt eu cea mai potrivită să îți spun asta, dar nu pot sta să privesc cum mă distrugi. Și cum te distrugi și pe tine.

Mi-e milă de tine. Curge sângele din rănile mele, iar pielea începe să mi se tumefieze. Ochii îmi sunt roșii de lacrimile pe care mi le-ai smuls, iar hainele îmi sunt rupte de mâinile-ți hulpave după un strop de iubire trupească. Mă doare tot corpul, iar sufletul îmi e gol. Și cu toate astea, de tine mi-e milă. Pentru că mie măcar mi-a rămas puterea de a mă ridica, cu toate durerile resimțindu-se deodată. Mie mi-a mai rămas o inimă utilizabilă. Mie mi-a mai rămas o dorință și un motiv de a trăi, mi-a rămas tinerețea și speranța că voi scăpa de blestemul ăsta. Dar tu? Tu nu mai ai nimic. Începi să îmbătrânești. Pielea mea se va vindeca, dar a ta...a ta se scofâlcește tot mai mult pe măsură ce trece timpul. Și nu pentru că trec anii peste tine, ci pentru că pielea și chipul reflectă adevărata față a sufletului omului. Asta dacă mai are suflet...

Poți să iei ce vrei. Ia-mi corpul, ia-mi hainele, ia-mi mândria și demnitatea. Ia-mi și lacrimile dacă vrei. Dar nu-mi vei lua niciodată inima. Poți să tragi de mine, poți să îmi rupi hainele și să îmi zgârii pielea. Poți să țipi și să mă lovești, poți să mă jignești, poți să mă împingi. Și apoi poți să spui că mă iubești. Cum iubești tu...eu nu înțeleg. Nici nu voi înțelege vreodată. 


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste