Bărbat de ocazie

Tu ești un băiat rău, genul pe care nu ai cum să nu îl placi pentru că pari să fii visul oricărei fete și coșmarul oricărui părinte. Ești un băiat care își trăiește viața frângând inimi și mergând mai departe. Iar pentru tine nu e ceva rău, tu nu crezi că ceea ce faci dăunează cuiva, pentru că pur și simplu nu vezi asta. Tu nu privești în spate. Tu nu închizi ușa, tu ai grijă să o trântești. Știi că nu vei fi uitat prea ușor, iar asta îți hrănește zi de zi prețiosul ego.

Dar hai să îți zic și eu ceva, dragă băiete. Cu mine nu ți-a mers, iar asta te sufocă. M-ai văzut din prima clipă ca pe un trofeu și ai vrut cu tot dinadinsul să mă ai. Ai ratat, însă, o mică informație. Mie nu îmi plac băieții răi. Am avut unul ca tine și mi-am învățat lecția, iar acum îi depistez imediat. Nu ești de neînvins și, cu siguranță, nu ești de neînlocuit. Iar fetele alea...ei bine, vor trece peste atunci când vor da peste un bărbat adevărat. Pentru că tu...tu ești doar un bărbat de ocazie, ești un bărbat doar atunci când îți convine să fii. Tu nu îți asumi responsabilități, tu nu ceri voie. Tu intri cu bocancii în sufletul unei fete, iei tot ce găsești mai bun și lași doar noroi în urmă. Apoi pleci și îl lași pe altul, cu mai mult curaj ca tine, să se ocupe de ce a rămas. Dar, crede-mă, ce rămâne e ca vinul, devine tot mai bun pe măsură ce trece timpul.

De unde știu asta? Pentru că am fost și eu una din acele fete. Am cunoscut cândva un tip ca tine, dar eram atât de oarbă că nu l-am văzut cu adevărat decât atunci când a plecat. A smuls tot ce aveam mai bun și nu i-a păsat ce a lăsat în urmă, cum nici mie nu mi-a păsat când a venit înapoi. Dar eu am cules frumos tot ce aveam și mi-am pus piesele la loc. Altfel, dar le-am pus la loc și mi-am promis că nu voi mai lăsa niciodată un tip ca tine să mă distrugă.


Dar tu stai liniștit, că nu mă tem de cei ca tine. Viața va veni și peste tine. Va veni o vreme când te vei liniști. Va veni o vreme când vei fi tu părintele care își strânge fiica în brațe pentru că un idiot nu a știut cum să se poarte. Da, da, despre tine vorbesc. Nu ți se va mai părea distractiv. Și poate atunci vei înțelege că ceea ce ai făcut nu a fost corect, dar probabil va fi prea târziu. Deci, băiete, cu mine nu îți merge. Eu nu sunt naivă și nici fragilă, cum sperai să mă găsești. Pe mine viața m-a călit, băieții ca tine m-au călit, iar eu îmi învăț întotdeauna lecțiile.


Autor: S.A.
Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste