Te las să zbori, cerul e al tău

Nu o să fiu modest de data asta. Știi că se spune că fiecare avem o șansă, acea șansă de reușită pe care o primim o singură dată. Tind să cred că e valabil și în dragoste. Și știi ce mai cred? Ca eu am fost acea șansă la dragoste pentru tine. Râzi acum, da. Dar, în sinea ta, știi că am dreptate și te temi. Te temi că poate karma chiar există și va veni să mă răzbune.

Iar eu cred în karma. Nici nu e nevoie să mă gândesc la un plan de răzbunare. Întoarcerea roții va fi mai dureroasă ca orice încercare a mea de a te face să simți ce am simțit eu. Vei ajunge să iubești și tu cândva, cu toții ajungem. Dar vei iubi pe cineva care nu te va iubi la rându-i, doar pentru că tu nu ai știut să iubești când trebuia. Așa e viața. Te lovește când te aștepți cel mai puțin. Și îți doresc să nu regreți niciodată alegerea făcută. La urma urmei, nu poți obliga pe cineva să stea alături de tine dacă nu mai vrea și nu mai simte să o facă. Dar meritam măcar o clipă de sinceritate, o clipă care să îmi ofere șansa să mă reechilibrez, să mă reculeg, să îmi adun frânturile de demnitate și să plec.

Și tu plecai. Plecai, dar te întorceai mereu înapoi. Și mă mințeai, iar eu te credeam. Sau, mă rog, îți lăsam ție senzația ca te credeam... Speram că mă înșelam eu și că ai fi fost suficient de deschisă dacă ai fi avut ceva de mărturisit. Dar nu am auzit niciodată nimic. Preferam să aud acel "Trebuie să vorbim" sumbru, decât să îmi pun singur întrebări și tot singur să îmi răspund. Am fost un laș. Trebuia undeva în mine să găsesc curajul să te întreb, să caut răspunsuri. Pentru tine, situația era simplă și clară. Nu existau probleme pentru tine, cel puțin nu la fel de mari pe cât le conturam eu în mintea mea. Iar eu eram cel care găsea probleme la soluții.

Trebuia să îmi dau seama încă de atunci, de când am simțit prima oară răceala ta, de când am observat că a încetat să îți mai pese. Dar îmi era teamă să am dreptate, pentru că de obicei aveam dreptate în cele mai macabre scenarii. Știu, veșnicul negativist.

Oricum, stai liniștită, te las să zbori, te iubesc prea mult ca să îți stau în cale reproșându-ți amintiri. Cerul e al tău, draga mea, fă-l și pe el să plângă...


Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste