Doză diluată din tine. Doza letală din mine

Te simți bine, nu?! Mă vezi la pământ, crezi că pentru mine lumea începe și se sfârșește cu tine. Îmi spui că mă iubești, dar ai un mod ciudat de a iubi. Dacă asta înseamnă că iubești, nu știu ce faci când urăști. Nu mă iubești, dar aș fi preferat să mă urăști. Pentru că opusul iubirii nu este ura, ci indiferența. Iar tu ești un guru al indiferenței. Partea cea mai nasoală e ca m-ai învățat să fiu și eu indiferentă, dar nu m-ai învățat să fiu și selectivă cu cei cu care sunt indiferentă. Acum sunt indiferentă chiar și cu mine și e al naibii de greu să repar asta.

Nu știi ce vrei. Azi ma chemi la tine, mâine mă respingi. Dar nu mai e nimic la fel. Tu nu mai ești la fel. Același chip, alt om. Mă îmbrățișezi, dar îmbrățișarea ta mă sufocă. Mă săruți, dar buzele tale poartă amara-ți otravă. Faci dragoste cu mine, dar urmele dragostei tale sunt vinete și purtătoare de sânge și nu caută decât plăcerea ta. Pupilele mele nu sunt dilatate de plăcere, ci de disperarea de a căuta lumina în întunericul sumbru pe care l-ai creat în jurul meu. Nu e corect, știu. Dar când a fost vreodată ceva corect între noi doi, ca să fie acum?! Dacă mă iubești, mă iubești greșit. Problema ești tu, nu eu.

O să îți fac cuvintele să iasă mai ușor dintre buzele alea ispititoare. Crezi că nu sunt conștientă de ceea ce încerci să faci? Dar seducția nu mai merge de mult la mine, de când m-ai învățat lecția indiferenței. O să îți las bucuria de a mai arunca în mine cu vorbe, cum ai arunca într-o păcătoasă cu pietre. Asta te face să te simți bine, nu? Să mă vezi doborâtă, târându-mă după un zâmbet al tău, după o atingere tandră, implorând după încă o doză diluată din tine. Dar totul e o iluzie, iar eu știu asta. Te minți singur, doar pentru că nu mă cunoști, nu știi de ce sunt în stare, nu îmi cunoști demonii. Până acum, au fost dresați să fie demonii mei angelici. Dar nu știi în ochii cui privești. Nu știi la ce demon te uiți, pierdut.

Acum nu mă mai interesează, nu îmi mai pasă. Poți spune ce vrei, fiecare sunet va trece pe lângă mine, ca pe lângă o surdă. Poți face ce vrei din mine, pentru tine sunt paralizată. Nu vreau nimic de la tine. În schimb, eu îți voi lăsa ceva: o doză letală din mine. Să văd cum o vei folosi...


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste