Pentru noi va fi mereu adio, niciodată la revedere

Dimineață. M-am uitat la el o singură dată în timp ce mă îmbrăcam. Îmi era teamă că dacă mă uit de mai multe ori, mă voi răzgândi. Dormea atât de liniștit, atât de pașnic, de parcă aseară nu ne-am fi certat ca de obicei. Da, împăcările erau mereu dulci, făceam dragoste ca doi nebuni. Parcă ne răzbunam unul pe altul în pat. Ne răzbunam nu pentru cuvintele spuse de celălalt, ci pentru cuvintele pe care ne-a forțat celălalt să le spunem. Sună copilăros, iar unii ar spune că era dragoste cu năbădăi.

O perioadă m-am consolat și eu cu ideea asta, dar totul devenea SF deja. Doar eu știam ce simțeam de fiecare dată, zi de zi. Poate și el. Nu știu, nu l-am întrebat niciodată, nu am știut niciodată cum să îl întreb fără să ajungem iar sa ne certăm. M-am săturat să îmi răsune în minte cuvintele lui iar si iar, ca o mantră, cu alte înțelesuri și alte inflexiuni ale vocii de fiecare dată. M-am săturat să îmi analizez fiecare vorbă pe care am aruncat-o la nervi, să mă gândesc dacă să îmi pară rău că am spus-o sau nu, când știam că majoritatea lucrurilor pe care le spuneam la nervi erau adevărate. Mă durea să simt toate alea, mă durea să știu cât dureau vorbele mele pentru el. Mă durea ca un blestem, mă durea mai tare ca lacrimile care îmi curgeau nestingherite când el era plecat.

Nu mai voiam nimic din toate astea. Voiam să îi ofer libertatea și, prin astea, să mă eliberez de blestemul de a distruge viața fiecărui bărbat de care îndrăzneam să mă atașez. Nu știu dacă merita ceva mai bun ca mine sau dacă își dorea altceva decât ceea ce eram eu pentru el. Ceea ce știu e că dormeam alături de un înger, iar eu îi smulgeam aripile pentru mine însămi. Nu era corect. Simțeam că ne secătuim amândoi de iubire și respect reciproc cu fiecare ceartă pe care o aveam, iar asta nu era ceea ce ne dorisem.

De aceea, am hotărât să plec. Am vrut să mai avem o ultimă noapte de dragoste si mă tot mințeam că am făcut-o pentru el, când de fapt...am vrut să îmi las mie o ultimă amintire cu el. Îmi era aproape ciudă că găseam puterea să îl părăsesc, dar nu găseam puterea să îl mai privesc o dată. Știam că lacrimile aveau să îmi frigă obrajii dacă o făceam și nu era încă timpul pentru asta.

Am închis ușa după mine. Fiecare pas mă durea, dar nu voiam să mă întorc, fiindcă dacă m-aș fi întors, ar fi fost mai rău. Lacrimile curgeau deja. Era modul meu de a spune adio...


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste