Pradă

Te văd. Stai în fața mea, dinadins parcă, să te privesc, să îți observ fiecare mișcare, fiecare gest, fiecare zâmbet. Ești mai mult decât frumoasă, e ceva din tine care mă atrage ca un magnet. Și nu mă pot opune, nici nu vreau. Mâinile mele tânjesc după pielea ta, dar imaginația mă oprește, mă obligă să mă chinui, îmi torturează gândurile și frântura de autocontrol rămasă undeva în suspans printre atâtea dorințe.

Îți invidiez hainele, sunt aproape gelos pe ele. Sunt mai aproape de pielea ta decât este respirația mea. Ard de dorință să te sărut pe gât și să văd cum te înfiori de plăcere. Rochia aceea mă înnebunește, arată suficient de mult cât să mă excite și suficient de puțin cât să îmi pună imaginația pe roate. Te observ. Te analizez. Fiecare unduire trezește alt gând despre tine, despre cum te-aș...atinge, despre cum te-aș avea. Te vreau și ceva îmi spune că o singură noapte nu ar fi de ajuns. Imagini cu tine goală mi se derulează prinr gânduri, vizualizez mintal poziții pe care le-aș încerca cu tine. Îmi simțeam răbdarea dusă la extrem și pulsul bătând nebunește în tâmplă.

Este plin în seara asta. Îmi e ciudă. De obicei, lucrurile mergeau ușor, ele pluteau parcă în jurul meu, invitând din priviri, prin atingeri mai mult sau mai puțin subtile. Alegeam fără prea multe introduceri. Dar tu...se vede de la o poștă diferența, finețea clasicului combinată cu nebunia misterului degajat prin fiecare por al tău, ușoara timiditate din mișcări cu seducția indubitabilă. Trăsăturile tale sunt bine ținute sub control, felul în care te miști...atragi toate privirile și nici măcar nu ești suficient de conștientă de asta. Sau...mă înșel?! 

Te privesc, dar simt că la tine nu ar funcționa o singură privire aruncată de mine. Nu. Tu ești o pradă, iar cu tine trebuie să îmi intru în rolul de prădător. Si nu sunt deloc subtil. Din contră. Si cu cât reziști mai mult, cu atât de doresc mai tare. Nu am simțit niciodată ce simt acum, când te privesc. Te privesc diferit. Te privesc ca pe Ea. O pradă. O pradă pentru o noapte sau poate pentru o viață. 


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste