Foc și gheață

De ce mă privești așa? Doar știi ce vreau, știi cum vreau. Știi mai ales ce îmi place și cum îmi place... Ah, înțeleg, de-aia mă și privești așa. În mintea ta bântuie tot felul de imagini cu mine, nu-i așa? Goală, în fața ta, atingându-mă singură, în așteptarea atingerii tale. Piele pe piele. Foc și gheață. O scânteie și ardem amândoi.

Îți place pielea mea, nu? E albă ca Luna, dar frige, simți asta cu fiecare celulă a corpului tău. Nici măcar nu e nevoie să mă atingi, atât de bine mă cunoști. Mă privești în ochi, parcă să îmi sorbi sufletul prin ei, să știi tot, să simți tot, ca să vrei tot. Dar nu știi tu, dragule, că nimeni nu primește totul de la mine? Îmi pare rău pentru tine. Trebuie să lupți și cu demonii tăi, și cu ai mei. Iar ai mei sunt de o mie de ori mai furioși, pentru că ai mei au experimentat iadul. Dar știu, nu meriți să plătești tu pentru demonii zămisliți de alții. Alții nu contează aici. Suntem doar noi doi. Foc și gheață.

Sărută-mă, da! Oh, nici nu știi ce bine e! Sau poate știi... Mă simți? Eu da. Mă vrei, te simt tare...nerăbdător. Afișezi o mină calmă, pari să ai totul sub control, dar știu că sub pielea asta fermă, clocotești. Uiți că eu sunt cea care deține mereu controlul. Deși mereu hotărâm împreună când ne permitem să îl pierdem, când ne permitem să înnebunim cearșafurile, să ne topim unul în altul. E o privire a noastră, o atingere, parcă simțim cum sfârâie aerul când ne intră în plămâni. Foc și gheață.

Te vreau! Acum! Mă chinui, îți simt chiar și intențiile. Îți simt și cea mai subtilă respirație, fiecare mișcare, de la cea mai lentă, la cea mai nebună. Îți simt fiecare pulsație în mine și îmi place. Mă arcuiesc. Știi și tu că îmi place. Ah, ești delicios! Îmi vorbești murdar și asta mă excită mai tare. Țip, încerc să îmi înăbuș reacțiile mușcându-mi buza, iar tu ești înnebunit. Nu mai știi dacă te excita mai tare când țip și mă exteriorizez sau când îmi mușc buza. Îmi șoptești că te omor, dar că nu vrei să ne oprim vreodată din a ne ucide așa unul pe altul. Atunci hai să ne ne oprim niciodată, dragul meu. Să nu ne oprim până nu găsim eliberarea...


Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste