Viciu

Nu pot să mi-l scot din cap. Deși uneori mi se pare că e doar o închipuire a mea, că e doar un rezultat al imaginației mele perverse, pur și simplu nu pot să mi-l scot din cap. Ziua îl știu doar plecat în altă lume, poate pe altă planetă. Ca și cum ar fi prea frumos ca să fie real. Dar noaptea...noaptea e al meu, noaptea îl simt lângă mine, noaptea îmi pune muzică lentă și vin vechi în pahar. Noaptea îmi aparține. Noaptea face dragoste cu mine. Ca și cum nu ar mai fi ziua de mâine, ca și cum mâine ar dispărea. Și chiar așa este.

Noaptea îmi șoptește la ureche. Nu îmi spune că mă iubește sau că are nevoie de mine. Îmi spune că mă vrea. Iar asta este tot ceea ce îmi doresc să aud. Nu vreau cuvinte siropoase pe care niciunul din noi nu le crede. Vreau să mă privească în ochi când mă pătrunde și să îmi spună că mă vrea. Atunci, în clipa aceea, să îmi spună că mă vrea, chiar și după ce m-a avut de zeci de ori. Nu vreau să îi fiu dependență sau obsesie. Vreau să îi fiu doar prietenă, amantă, iubită, confidentă. Vreau să îi fiu tot.

El? El vreau să îmi fie libertate, să îmi fie pasiune, să îmi fie odor. Viciu. Pentru că nu pot să mi-l scot din cap. Pentru că nu mă pot gândi la altceva decât la pielea lui care frige când ia contact cu a mea. Nu mă pot gândi decât la ochii lui cercetându-mi trupul și inima. Nu mă pot gândi decât la buzele lui urmând calea pulsului pe gâtul meu și măturându-mi lent sufletul. Nu mă pot gândi decât la corpul lui adâncit necruțător în al meu, pulsând de pasiune și de dor de mine. Nu mă pot gândi decât la mâinile lui cuprinzându-mi sânii într-o reverie a simțurilor și a căldurii sufocante emanate de două trupuri într-unul. Două suflete într-unul. Două suflete împreunate de Univers și de macabrul destin.


În altă conjunctură, poate m-ar fi speriat. Magnitudinea acestei conexiuni greu imaginabile m-ar fi copleșit, m-ar fi sufocat. În altă conjunctură, nu l-aș fi crezut. Dar cu el...trupul mi-a trădat întotdeauna dorințele inimii. Și îmi doream să stea. Să stea pentru totdeauna. Să îmi subjuge corpul, mintea și sufletul. În ordinea asta. Să îmi fie viciu pentru totdeauna.


Autoare: S.A.
Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste