La 4 dimineața


Nu cred în lucruri pe care le avem în comun. Cred în lucruri pe care le poți discuta cu cineva. Cred în discuții. Cred în puterea conversației. Câte lucruri s-ar putea rezolva dacă oamenii ar ști să se așeze unul în fața celuilalt și ar sta de vorbă! Civilizat. Decent. Egal.

Mereu am considerat că degeaba îți împarți timpul, inima și patul cu cineva dacă nu îți poți împărți și gândurile și discuțiile cu el. Aș da orice pentru conversații lungi și interminabile, pentru puncte forte și puncte slabe, pentru argumente și contraargumente, pentru cuvinte înșirate nebunește între două minți care au ce împărți. Opinii. Idei. Metafore. El și ea. Asta numesc eu chimie.

Nu îmi plac subiectele comune, nu îmi place să vorbesc doar despre ce am făcut în ziua respectivă. Îmi place să vorbesc despre vise, despre muzică, filme, artă, despre Univers. Îmi place să vorbesc despre oameni și despre natura umană. Îmi place să vorbesc despre cât de bine a fost scrisă o carte și despre cât de mult mi-a plăcut un personaj. Îmi place să vorbesc despre noi, despre un el și o ea, despre ce îmi place în pat și ce nu, despre ce îi place lui și ce nu. Îmi place să vorbesc despre fantezii, cele mai ascunse fantezii, despre cele mai întunecate secrete. Îmi place să vorbim despre noi. La 4 dimineața. Pentru că cele mai interesante discuții au loc la patru dimineața.

Iar asta e partea cea mai frumoasă a vieții în doi. Când râzi în hohote din cauza unor glume puerile, când împărtășești secrete și vorbești despre pasiunile din copilărie. Când ești sincer, pentru că îți deschizi sufletul și îl lași pe cel de lângă tine să cadă în el ca într-o prăpastie. Și chiar dacă te temi că se va răni pe drum, știi că la destinație îl vei aștepta tu. Tu, cel real, cel sincer și fără măști inutile.


La sfârșitul zilei, voi veți fi cei fericiți, nu lumea înspăimântătoare de afară. Veți ști că supraviețuiți nu pentru că vă aveți unul pe altul sau pentru că aveți multe în comun. Nu. Ci pentru că vă aveți sufletele deschise unul către celălalt, pentru că puteți discuta unul cu celălalt, pentru că sunteți reali și sinceri. Pentru că sunteți tot voi. La 4 dimineața.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste