Limita-i la cer


Întotdeauna am vrut să fac ceva care să mă reprezinte pe mine însămi. Am vrut să fac ceva cu propriile puteri, am vrut să îmi demonstrez în primul rând mie, apoi lumii că pot să fac ceva de una singură. Am vrut să demonstrez că o fată din provincie, de la periferia unui oraș nu tocmai mare a reuțit în viață și și-a făcut un nume.

Nu am vrut niciodată să fiu doar soția cuiva, sora cuiva, fiica cuiva, acel cineva să fie ceea ce mă definește ca persoană în lume. Nu am vrut niciodată să fiu prezentată în societate ca fiind doar o rudă a cuiva. Poate sunt înțeleasă greșit, nu sunt deloc lăudăroasă și nu pretind că sunt ceva ce nu sunt. Nu am ajuns acolo încă. Practic, sunt un nimeni în lumea asta. Cu cât cunoști mai mulți oameni și vizitezi mai multe locuri, cu atât îți dai seama cât de neînsemnat ești. Ideea este că am vrut mereu să muncesc ca să devin cineva însemnat. Am vrut mereu să las ceva în urmă, să se știe că am fost pe pământul ăsta și nu degeaba.

Mi s-a spus de multe ori că nu am nicio șansă, că nu voi reuși nimic din ceea ce îmi propun. Mi s-a spus de multe ori că nu sunt bună, că sunt inutilă și că în lumea asta, noi, fetele și mai apoi, femeile ce vom deveni, nu avem aceleași șanse pe care le au băieții și bărbații. Nu degeaba se spune că e o lume a bărbaților. Dar cine spune asta probabil uită unde se află cheia. La femei. Ideea e că o perioadă chiar am luat în seamă toate lucrurile astea, tot ceea ce mi se spunea, chiar am crezut. Dar asta e o păcăleală. Nu e nimeni pe lumea asta care să îți spună că nu poți face ceea ce îți dorești. Sfatul lui Gandhi, acela de a fi schimbarea pe care vrei să o vezi în lume... ei bine, e real.

Așa că voi persevera. Voi face totul așa cum îmi doresc, voi ajunge acolo unde vreau. Pe de-o parte pentru că e ceea ce vreau și știu că pot, iar pe de altă parte o fac în ciuda lor, o fac ca să închid gurile celor care mi-au zis că nu voi reuși. Și nu mă voi opri niciodată. Nu voi fi niciodată suficient de mulțumită cât să spun că e de ajuns, că e bine doar atât. Pentru mine, limita-i la cer.


Autor: S.A.
Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste