Sunt străina ta. Îți par cunoscută?

Parcă mă știi de undeva, nu? Parcă mi-ai mai văzut chipul undeva. Poate în metrou, poate la coadă în supermarket, poate pe o bancă în parc. Parcă ți-am zâmbit odată, nu? Parcă te-am strigat odată. Parcă îmi știi trăsăturile de undeva, dar nu mă cunoști. Nu mă cunoști deloc. Îți par cunoscută?
Nu, nu mă cunoști. Nu, eu nu sunt nici fata din metrou, nici fata din supermarket, nici cea de pe banca din parc. Nu sunt femeia care ți-a zâmbit odată sau care te-a strigat odată. Eu sunt străina aia cu care obișnuiai să împarți totul, străina care, de la un timp, doar ea împarte cu tine, pentru că tu nici nu știi că mai stă în preajma ta. Sunt o străină care nu numai că ți-a zâmbit de mii de ori, dar care a râs de nenumărate ori cu tine și de tine pentru că erai al naibii de nostim. Sunt o străină care te-a strigat de atâtea ori până a răgușit, dar pe care te-ai făcut că nu o auzi. Sunt străina ta. Îți par cunoscută?

Sunt o străină care te-a iubit mai mult decât credea că este capabilă și care ți-a făcut loc în inima ei când credea că e prea aglomerat oricum. Sunt o străină căreia ai vrut să îi sfâșii inima și să o arunci la câini. Pentru că altfel nu pot înțelege cum m-ai putut lăsa să te văd cu alta. Eram acolo. De ce nu mi-ai zis că nu mă mai vrei? De ce nu mi-ai zis să plec? Pentru că știi ceva? Aș fi plecat. Aș fi plecat cât timp mai puteam să îmi țin capul ridicat și lacrimile în frâu. Aș fi plecat înainte să îmi dau seama că toată lumea știa, mai puțin eu. Aș fi plecat pentru că meritam măcar asta. Meritam un strop de respect pentru ceea ce fusesem în viața ta, meritam un praf de sinceritate, la naiba, pentru toate clipele pe care le-am împărțit la doi. Dar am devenit doar o străină, nu? Îți par cunoscută?
Dar nu, tu ai vrut asta. Ai vrut să îmi vezi sufletul topindu-se pe podea și ochii reflectându-mi dezamăgirea și durerea. Ai vrut să mă vezi umilită, ai vrut să îmi ții inima pângărită în mâinile tale murdare și să mi-o arunci în față ca pe un obiect de care nu mai vrei să te folosești. Ai vrut să îmi vezi rănile sângerânde și să zâmbești la vederea capodoperei create după mulajul dorit de tine. Ai vrut să îți văd satisfacția din privire. Ai vrut să mă privești devenind o străină. Străina ta. Îți par cunoscută?


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste