Ai fost important, dar nu de neînlocuit

Uneori mă întreb ce a lipsit. Uneori mă întreb ce nu ți-am dat. Ai vrut tot, iar eu nu am fost dispusă să îți dau chiar tot. Am păstrat ceva și pentru mine. Mi-am păstrat câteva amintiri prin buzunare. Tu ai numit asta egoism. Nu știu care din noi e mai egoist. Pentru că, vezi tu, eu m-am dorit întreagă, tu m-ai dorit supusă ție.

Ai vrut să uit de mine. Ai vrut ca eu să nu mai exist pentru mine însămi. Ai vrut să fie totul despre tine și ai făcut totul despre tine. Iar eu nu am zis nimic. Nu am protestat, nu am încercat să îți amintesc că suntem doi în relația asta, pentru că era evident că ție nu îți păsa. Iar eu nu mă rog de nimeni. Eu plec. Te-a durut, știu. Dar nu te-a durut că am plecat eu și mă iubeai, te-a durut pentru că ți-a plecat jucăria preferată și nu mai aveai cu ce să te joci. Meritam mai mult, dar pentru tine, tot tu ești victima, iar eu sunt femeia aia rea care ți-a răpit cea mai mare plăcere și te-a părăsit. Crede-mă, dragule, nicio femeie nu pleacă de bine.

Nu am fost egoistă. Nici atunci nu credeam asta, nici acum nu cred asta. Nu ți-am promis niciodată că vei fi doar tu. Nu ți-am promis niciodată că la mine nu mă voi gândi niciodată. E absurd. Că nu m-ai iubit...pot trece peste asta. Dar că nu m-ai respectat, că nu mi-ai respectat locul în viața ta...asta nu pot trece cu vederea. Dar nu sunt doar iubită. Sunt femeie, sunt partenera ta, nu un obiect de care te folosești și pe care îl arunci când nu îl mai găsești folositor. Sunt un om, am sentimente, am amintiri cu tine și cu alți oameni și nu îmi pot uita propria existență doar pentru așa vrei tu. Doar pentru că te-am întâlnit pe tine. Ai fost important, dar nu de neînlocuit.


Și mi-a păsat. Pentru că, vezi tu, eu nu am uitat de tine. Eu nu am uitat să înmulțesc totul la doi. Eu nu am uitat ce înseamnă să fii într-adevăr cu cineva, trup și suflet, dar oferind și primind spațiu personal. Eu am vrut să am propriul oxigen, iar tu ai văzut asta ca pe un gest egoist. Până la urmă, care e egoistul aici?


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste