Poți, te rog, să nu mă dezamăgești?

Să nu mă dezamăgești. Te rog! Poți face asta pentru mine? Poți, te rog, să fii cel care cred eu că ești? Poți, te rog, să rămâi așa cum ești? Poți, te rog, să nu îmi arăți că m-ai mințit în tot timpul ăsta? Poți, te rog, să fii tot tu? Poți să fii sincer cu mine? Poți să mă respecți?  Poți să îmi demonstrezi că există și excepții de la reguli? Poți fii tu excepția regulii mele?

Poți să îmi spui și azi că mă iubești? Poți să te uiți în ochii mei și să îmi zâmbești? Poți să nu pleci? Nici azi, nici mâine, nici niciodată? Poți să mă strângi în brațe tare, ca să simt că ești lângă mine? Poți să mă săruți până când nu mai rămâne nici aer între noi? Poți să faci dragoste cu mine ca și cum nu am mai avea ziua de mâine? Poți să mă iubești ca și cum noaptea ne-ar înghiți cu totul și am dispărea în neant? Poți să mă faci a ta ca și cum mâine am muri? Ca și cum în noaptea asta s-ar stinge toate stelele? Poți să mă iubești până când vom dispărea împreună cu ultima stea?
Iar dacă nu poți face toate astea...
Ai vrea, te rog, să pleci? Ai vrea să închizi ușa după tine? Ai vrea să ieși din casa mea și să nu mă suni niciodată? Ai vrea să îți iei toate lucrurile și să nu lași nimic al tău în urma ta? Ai vrea să pleci și să fie totul ca și cum nici nu ai fi existat niciodată? Să îmi știe doar inima că ai fost mai mult decât existent, că ai fost pregnant în viața mea și că te-am iubit?... Pentru că nu mai pot accepta jumătăți de măsură, iar de data asta vreau totul sau nimic. Ești al meu sau nu? Iar dacă nu... Poți să uiți că mi-am descărcat sufletul în palmele tale așa cum o să uit și eu că până la urmă, m-ai dezamăgit?


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste