Mă tem că...

Mă tem că voi fi egoistă de data asta. Mă tem că abia acum a venit momentul când mă voi gândi și la mine, la ceea ce îmi doresc de la viață, de la mine însămi, de la ceilalți. A venit momentul să știu ce vreau și ce merit, să mă gândesc la mine, fiindcă dacă nu mă gândesc eu la mine, nu se va gândi nimeni. Dacă nu mă iubesc eu, nu mă va iubi nimeni. E important să fac asta. E important sa îmi trasez niște linii, să îmi impun niște limite și să realizez dacă vreau sau nu să schimb ceva la mine.

Cu toții ne dorim să fim niște oameni mai buni, să iertam mai mult, să fim mai înțelegători, mai săritori si mai puțin ignoranți. Mai greu să ajungi la asta. Realizezi la un moment dat că e nevoie de puțin egoism ca să reușești în viață. Puțin egoism, cel excesiv îți erodează sufletul, și exact atunci când trebuie. Clipa aia când simți că trebuie să pui punct, nu virgulă. Exact asta fac acum. 

E puțin ciudat, știi, și în același timp, trist. Poate ar trebui să îți mulțumesc pentru faptul că mi-ai demonstrat încă o dată că nu sunt suficient de bună. Indiferent ce aș face, indiferent ce aș spune, nu este suficient niciodată. Mulțumesc că mi-ai amintit că nu am fost niciodată suficient de bună pentru nimeni și că întotdeauna trebuia schimbat ceva la mine, ca și cum ceva ar fi fost defect. Nu încerca să mă repari, nu sunt defectă. Dar am încercat mereu să fiu acolo pentru tine și să te înțeleg. Am încercat să nu îți judec lumea sau să încerc să o schimb. Am încercat să te accept pe tine așa cum ești, nu să mă aștept să te schimbi vreodată. Pentru că nu merită să te schimbi pentru nimeni. Pentru că cine te vrea, te vrea așa cum ești. Pentru că cine te iubește, te iubește pentru ceea ce ești. Schimbat, nu mai ești tu, e doar o impunere a ceva în care nici nu crezi.

Poate că țin la tine, dar nu suficient cât să mă schimb pentru tine. Poate pentru că știu că dacă m-aș astepta de la tine sa faci asta, nici tu nu ai face-o. Poate pentru că știu că nici tu nu ții suficient la mine cât să te schimbi. Poate că nici nu vreau să te schimbi.

Se spune că într-o relație, unul din cei doi iubește mai mult. Poate că în cazul nostru, ai fost tu. Sau poate totul e o iluzie și atât. Mă tem că... mă tem că nu mai contează. Tot ce vreau e sa dorm...


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste