Eu nu pierd niciodată. Fie câștig, fie învăț

Mi s-a întâmplat de foarte multe ori să nu fac poate cele mai bune alegeri. Mi s-a întâmplat să am de ales între două perechi de pantofi și poate să nu fac alegerea cea mai înțeleaptă în privința confortului. Mi s-a întâmplat să am de ales între două feluri de mâncare și poate să nu o aleg pe cea mai sănătoasă. Pentru că, de obicei, alegerile nu sunt nici confortabile, nici sănătoase.

În viață, însă, alegerile nu sunt despre pantofi sau mâncare. Alegerile nu sunt pentru azi și atât, pentru că alegerile pe care le faci azi vor influența ziua de mâine. În viață, faci ceea ce vrei sau ceea ce trebuie și, din păcate, de cele mai multe ori, nu sunt una și aceeași. Alegerile sunt uneori și compromisuri pe care poate nu le faci cu drag, dar în momentul respectiv, este ceea ce trebuie să faci. Motivele sunt diverse și nici nu prea contează care sunt. Alegerile sunt pentru tine sau pentru ceilalți, în funcție de circumstanțe. Poate că destinul îți este scris undeva, poate îți este menit să faci ceva sau să ajungi undeva, dar depinde de alegerile tale cât de repede se întâmplă toate. 

Nu poți mulțumi pe toată lumea. Și mai ales nu poți mulțumi pe toată lumea cu o singură alegere. Ar fi cea mai falsă alegere, iar tu, ai fi cea mai falsă persoană. La fiecare alegere făcută, cineva are ceva de pierdut, cineva te place tot mai puțin. De aceea, uneori e mai bine să ții cont și de ceea ce îți dorești tu. Să te oprești din când în când și să te întrebi "Dar eu? Eu ce vreau?" Mulțumirile personale apar atât de greu în drum, încât trebuie să cântărești fiecare alegere pe care o faci, să o apreciezi și să o faci după cum simți. Dacă greșești, asta e. Primești o lecție în plus. Dar dacă e alegerea corectă, vei fi fericit. Ah, și cel mai important, indiferent de alegere, nu e loc de regrete. 

Știu că poate pare ușor ce spun eu aici. Dar și eu m-am confruntat cu multe alegeri, mai mult sau mai puțin ușoare, mai mult sau mai puțin personale, mai mult sau mai puțin mulțumitoare. Dar am înțeles ceva. Eu nu pierd niciodată. Fie câștig, fie învăț.


Sursă foto : Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste