Tu te întorci la ea, iar eu mă întorc la noi

Şi când mă uit la tine mă întreb dacă mă înşeli pe mine cu ea sau pe ea cu mine…  Nu ştiu dacă ar trebui să fiu revoltată sau să mă întreb ce mai caut aici. Şi te las. Te las să faci ce vrei, nu te mai întreb nimic. Pentru că de fiecare dată când te întreb ceva, îmi răspunzi în doi peri sau nu îmi răspunzi nimic. Nici măcar nu mai ştiu dacă mai am dreptul să te întreb ceva sau e mai bine să tac. Cred că tăcerea mi-a pavat drumul spre întuneric. Iar eu i-am dat o mână de ajutor.


Mă gândesc doar că, oricât te-aş iubi, nu contează, nu e suficient. Mă gândesc că e mai bine să… nu mă mai gândesc. Tu ai uitat oricum. Nu mai ştii nici dacă mă iubeşti sau dacă m-ai iubit vreodată, nu ştii nici dacă o iubeşti pe ea. Probabil te iubeşti doar pe tine. Asta ar explica totul. Ar explica modul nonşalant în care îmi povesteşti despre ea, de parcă eu aş fi de piatră şi modul în care mă vrei şi pe mine în continuare. Dar eu te ascult, te ascult mereu, ca şi cum viaţa mea ar depinde de cuvintele tale. Iar fiecare cuvânt al tău e ca un fior rece pe pielea mea, umplându-mi ochii de lacrimi şi inima de răni. Şi e frig iar. Şi întuneric.


Le simt cum alunecă grăbite pe obrajii mei. Lacrimile. La fel de grăbite ca mine să le şterg ca să nu le vezi tu. Să nu mă vezi slabă. Nu la timp, însă. Mă priveşti cu ochii aceia galeşi în care citesc părerea de rău şi îmi ştergi o lacrimă rebelă cu un deget alunecându-ţi pe buzele mele. Şi mă săruţi, încercând să mă faci să uit, aşa cum ai uitat şi tu. Să uit că te iubesc, să uit că te-am iubit, să uit că m-ai iubit şi tu cândva. Să uit că poate o iubeşti pe ea acum, să uit că poate şi ei îi ştergi lacrimile când pleci şi te întorci la mine. Sau poate… te întorci la ea? 

Dar eu? Eu la cine să mă întorc? La veşnicul întuneric, la doliul meu, la durerea mea, la singurătate? Să mă întorc la un trecut ce nu îmi aparţine sau să mă gândesc la ce voi face când îmi voi aduna lacrimile şi curajul şi voi fi eu cea care va pleca? Să mai stau? Merită, oare? Să mă întorc la mine şi la viaţa mea, să îmi las iubirile în spate? Nu ştiu. Tot ce ştiu e că, acum, tu te întorci la ea, iar eu… eu mă întorc mereu la noi.


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste