Iubesc forma ta, iubesc forma noastră

Nu știu cât o să dureze. Ce să dureze? Noi. Nu știu cât o să dureze acest "noi", pentru că pot fi atâtea combinații de "noi", atâtea posibilități de "noi", deși fiecare este unică. Nu știu să spun dacă o să dureze o săptămână sau 3 ani. Sau poate toată viața. Mă îndoiesc de asta, totuși, pentru că eu nu stau prea mult pe loc. Și nu pentru că m-aș plictisi, ci pentru că sufletul meu e cam...instabil. Nu emoțional sau altceva, ci pur și simplu nu se poate stabili undeva, pentru că rădăcinile lui îmi aparțin doar mie.

Nu întreba de ce, cât sau cum, dar azi te iubesc. Mâine nu știu, deci nu mă pune să îți jur iubire eternă. Nici eu nu îți cer să faci asta. Spune-mi că mă iubești astăzi și în fiecare zi ce trece, nu îmi promite viitorul, pentru că el nu depinde de noi. Azi ne iubim și ar trebui să fie de ajuns. Nu îmi promite nimic, nu face planuri pentru anul viitor, pentru săptămâna viitoare, nici măcar pentru mâine. Mâine s-ar putea să nu mai fiu aici. Sau să nu mai fii tu aici. Mâine poți iubi pe alta, iar eu pot iubi pe altul. Viața trece, dragule, și nu am de gând să o petrec gândindu-mă la ce a fost sau la ce aș fi putut să fac diferit și nici la ce voi face de acum încolo.

Viața e făcută sa fie trăită, cu toate problemele, cu toate bucuriile și trebuie să profităm de fiecare moment petrecut împreună. Nu îți spun că se va termina, ci că, pur si simplu, toate au un sfârșit și nu ar trebui să sufere nimeni din cauza asta. Viața e un ciclu continuu, oamenii se nasc, trăiesc, iubesc și mor. Asta facem toți, mai devreme sau mai târziu.

Așa că nu mă presa, nu mă grăbi să stau, nu mă grăbi să plec, pentru că iubesc forma ta, iubesc forma noastră. Dacă poți accepta modul meu de a vedea lucrurile, mă poți păstra lângă tine. Daca nu... vom mai vedea, pentru că eu nu promit nimic. Eu nu promit niciodată nimic.


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste