Te vreau mort...după mine

Nu înțeleg de ce faci asta. De ce încerci să îți ferești privirea si să îți împerechezi ochii cu ai alteia? Știi că nu ai nicio șansă de reușită. Ești doar al meu, nu ai vreo scăpare. E păcat că încerci, îți irosești energia, energie pe care ai putea-o folosi în scopuri ceva mai utile, cum ar fi să mă privești pe mine. Știu că vrei asta, dragul meu. Știu că înghiți în sec atunci când îți zâmbesc și te privesc cu subînțeles. Știu că imaginația ți-o ia pe căi nebănuite când îmi ridic fusta ușor, ca să mă așez picior peste picior. 

Stiu că ochii tăi îmi urmăresc linia piciorului, până în vârful tocului. Știu că simți cum se schimbă ceva în pantalonii tăi când îmi mușc buza de jos involuntar sau...poate nu chiar atât de involuntar. Știu că ți se oprește respirația când îmi dau părul pe un umăr, dezgolindu-mi gâtul. Știu cât îți dorești să îl săruți. Știu că mă vrei. Știu tot, dragul meu. Știu și îmi place. 

Ești al meu. Trebuie să spun un singur cuvânt și ai fi la picioarele mele. Dar nu te vreau atât de ușor. Nu, dragule. Vreau să lupți, să muncești. Vreau sa ajungi să descoperi tot, să mă descoperi pe mine, să treci de suprafață și să vezi în profunzimea sufletului meu. Te vreau înnebunit, atât de atașat cât să nu pleci niciodată, mereu să te întorci la mine, obsedant si ticălos de îndrăzneț. Te vreau mort după mine.

Vreau să trăiești zilnic cu teama că eu sunt efemeră, că eu aș putea dispărea oricând, că sunt doar un vis sau că te-aș putea părăsi oricând. Chiar dacă asta ar însemna să te saturi, vreau să nu găsești niciodată puterea să fii tu cel care pleacă, cel care se salvează. E ca și cum aș fi pus o vrajă pe mânerul ușii, ca să nu poți trece niciodată dincolo de ea, iar dacă vreodată o vei face, să te bântuie veșnic întrebarea "Cum ar fi fost dacă aș fi stat?". Odată ce ai fi trecut de ușa mea, nu ai mai fi putut să te întorci vreodată.

Știu, sunt egoistă. Și rea. Dar așa sunt eu. Și mă vei iubi. Tu nu vei pleca, nu. Știu asta. Știu și îmi place, dragul meu, îmi place...


Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste