3 metri deasupra cerului. Filmul de la doișpe noaptea

Nu sunt o mare cinefilă, dar, ca orice persoană probabil, îmi plac filmele și, ca majoritatea fetelor, le prefer pe cele de dragoste, din motive evidente. Nu o să mă vadă nimeni uitându-mă la Transformers sau la filme cu Van Damme, dar îmi place să îmi petrec serile urmărind un film sau devorând câteva episoade din serialele mele favorite.

Ultimele două seri, mă rog, nopți, mai bine zis, mi le-am dedicat vizionării unui film care mi-a fost recomandat de mai multă vreme, dar pe care am tot evitat să îl văd, nici eu nu stiu de ce. Filmul, "3 metri deasupra cerului", cu titlul original "A 3 metros sobre el cielo", este un film spaniol regizat de Fernando González Molina și prezintă povestea de dragoste dintre Babi (Maria Valverde) și Hache (Mario Casas). Babi este o fată cuminte, provenind dintr-o familie din clasa de mijloc, o fată ce învață bine și plănuiește să meargă la colegiu. Hache, poreclă sub care își ascunde adevăratul nume, Hugo, este un tânăr rebel, libertin, care își permite orice și care are are o gașcă de prieteni cu care merge la cursele de motociclete.

Fiind caractere total opuse, primele întâlniri dintre cele două personaje se lasă cu scântei, glume și apropouri deloc subtile din partea lui Hache, scene ce stârnesc involuntar râsul. Parcursul celor doi este presărat cu nebunii si scene memorabile, cei doi îndrăgostindu-se și descoperindu-se unul pe altul. Și o sa ma opresc aici, urăsc spoiler-ii, deci nu voi deveni nici eu unul.

Am menționat mai sus faptul că mi-am petrecut ultimele două nopți vizionând acest film, asta pentru că mi-a plăcut atât de mult primul film, că am urmărit partea a doua, "3 metri deasupra cerului. Te doresc" aka "Tengo ganas de ti" pe nerăsuflate. Cel de-al doilea film o aduce în plin plan pe Gin (Clara Lago), care va avea un rol semnificativ în viața eroului masculin. Si din nou, mă opresc aici.

Nu am văzut niciodată un film spaniol, dar acesta mi-a plăcut enorm, îl recomand cu căldură, povestea este una de care te vei îndrăgosti iremediabil, vei trăi fiecare clipă în același timp cu personajele. Acțiunea te va ține garantat cu sufletul la gură. Mi-a plăcut atât de mult, că l-am poziționat pe locul 1 în topul filmelor urmărite demine. M-au emoționat ambele filme și pot spune că m-am regăsit în multe din scenele prezentate. Ce mi-a plăcut cel mai mult, însă, a fost faptul că am avut multe de învățat din ele, că povestea a fost una realistă, ruptă din viață. Am învățat ce înseamnă cu adevărat să treci peste, să te resemnezi. Am învățat că uneori, oamenii nu sunt meniți să fie împreună, pentru că așa e viața, dar că totul depinde de noi înșine. Am învățat că, deși doare, poți ierta și poți trece peste. Să nu lași niciodată deznădejdea să te cuprindă, pentru că mereu există o a doua șansă și pentru tine, dar trebuie să ai grijă de ceea ce primești.

Recomand filmele să fie văzute în ordinea apariției lor. Nu viziona cel de-al doilea trailer dacă nu ai urmărit primul film. Vizionare plăcută și spor la îndrăgostit! Viața e atât de scurtă...

Trailer "3 metri deasupra cerului":


Trailer "Tengo ganas de ti":


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste