Sănătatea e frumusețe. Inteligența e sexy

Arăt bine. Nu sunt frumoasă, dar arăt bine. Sunt înaltă și am un corp frumos. Nu perfect, frumos. Frumos pentru ochii mei, frumos pentru încrederea mea și pentru ochii celor care mă iubesc. Nu scriu toate astea pentru că vreau să mă laud, ci pentru că îmi iubesc corpul. Nu mi l-am iubit dintotdeauna. Am purtat ochelari de când mă știu. Am avut mereu părul creț, pe care n-am știut întotdeauna cum să îl aranjez. Am sânii mici și celulită. Am coșuri. Am riduri de expresie.

Îmi iubesc corpul, totuși. Îmi iubesc ochii pentru că pot vedea cu ei, chiar și prin lentile. Îmi iubesc părul tocmai pentru că e unic și pentru că nu a fost niciodată nevoit să cadă. Îmi iubesc sânii pentru că sunt rotunzi și sănătoși. Îmi iubesc celulita pentru că are picioare pe care să se formeze. Îmi iubesc coșurile și ridurile pentru că asta înseamnă că pielea mea este întreagă și funcționează cum trebuie. Îmi iubesc corpul pentru că e sănătos și e natural. Nu am unghii false, nu folosesc extensii, nu merg la solar. Pentru unii sunt de modă veche, pentru mine sunt doar reală. Mă număr printre puținele fete care încă utilizează oja, care îți poartă cârlionții nebuni și sunt albe în mijlocul verii.


Poate pentru că nu cred în măști. Poate pentru că falsul atrage falsul. Poate pentru că falsurile nu au nicio valoare. Poate pentru că îmi place să fiu reală. Poate pentru că îmi place să fiu eu însămi. Poate pentru că nu încerc să demonstrez nimănui nimic. Poate pentru că asta este ceea ce îmi doresc pentru corpul meu. Am o mulțime de complexe legate de corpul meu, de toate defectele pe care le văd în fiecare zi în oglindă, de toate lucrurile care mi se pare că îmi lipsesc și de toate lucrurile care mi se pare că sunt în plus la mine. Dar complexele nu contează. Nu contează ce au alții și eu nu am, pentru că îmi iubesc corpul.

Da, arăt bine. Știu asta. Dar mai știu și că sunt deșteaptă. Sunt o femeie cultă, sunt o femeie educată. Pun mare preț pe inteligență. Și n-are rost să fiu modestă, pentru că acum știu să îmi apreciez calitățile. Acum știu să mă valorez. Acum știu ce merit și care îmi sunt obiectivele. Acum știu să nu mă mulțumesc cu puțin.

Fetelor, nu vă mai analizați defectele fizice în oglinzi care vă rod sufletul. Sunteți frumoase. Lucrați-vă corpul prin sport și mintea prin cultură. Lucrați-vă personalitatea, lucrați-vă ținuta. Țintiți sus, privirea sus și zâmbetul pe buze. Fiți naturale, fiți voi însevă. Fiți reale și iubiți-vă corpul, iubiți-vă mintea, iubiți-vă spiritul și lăsați-l să zboare. Cât mai sus, cât mai departe.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste