Poate ar trebui să mă comport ca o femeie, dar să gândesc ca un bărbat

Ce ai zice dacă am schimba rolurile? Poate ar trebui să fac și eu ce faci tu. Poate ar trebui și eu să ajung târziu acasă și să nu dau nicio explicație. Poate ar trebui și eu să mă uit la telefon când mă suni și să aleg să nu îți răspund. Poate ar trebui și eu să ies cu prietenii mei și să nu îmi pese de tine că mă aștepți acasă de câteva ore. Poate ar trebui să mă comport ca o femeie, dar să gândesc ca un bărbat .

Poate ar trebui să îți citesc și eu mesajele și să nu răspund la niciunul. Poate ar trebui să te privesc senină în ochi și să te mint frumos, iar tu să știi că te mint. Poate ar trebui să umblu cu alți bărbați, dar să neg că aș avea vreo legătură cu ei. Poate ar trebui să nu îți mai acord niciun fel de atenție. Poate ar trebui să nu fiu atentă la ce îmi spui. Poate ar trebui să mă cert din orice cu tine și să îți spun că ești insuportabil. Poate ar trebui să îți spun că m-am plictisit, că sunt sătulă. Poate ar trebui să îți spun că mă sufoci. Poate ar trebui să fac și eu ca tine.

Ți-ar plăcea asta? Ți-ar plăcea să uit de tine? Să nu te sun niciodată, să nu îți răspund niciodată la mesaje, deși îți spun mereu că te iubesc? Ți-ar plăcea să fiu capabilă să fac absolut tot ce vreau pentru că știu că mereu vei fi acolo, așteptându-mă? Ți-ar plăcea să mai stau cu prietenii mei, deși știu că mă aștepți acasă ca un fraier? Ți-ar plăcea să mă comport cu tine exact cum te comporți și tu cu mine? Ți-ar plăcea să știi că ești folosit și că râd de tine cu prietenii mei? Ți-ar plăcea să știi că ei îmi spun să nu mă mai întorc la tine?

Nu, nu ți-ar plăcea. Și atunci, de ce îmi faci toate astea? Pentru că acum stau, dar mâine s-ar putea să plec. Și o să regreți, o să mă asigur de asta, karma este mereu în favoarea mea. O să regreți că ai lăsat-o să plece pe fraiera care stătea trează să te aștepte să vii acasă. O să regreți că ai lăsat-o să plece pe fraiera care te suna îngrijorată să vadă unde ești. O să regreți că ai lăsat-o să plece pe fraiera care te iubea. Nu sunt sufocantă, nu sunt nici absurdă. Ai toată libertatea din lume. Doar că, uneori, mi-aș dori să mă comport și eu ca un bărbat.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste