Sunt sătulă să fiu mai singură cu el decât sunt în pustietate

Sunt sătulă de cum mă tratează. Sunt sătulă de cum îmi spune să tac cu o privire. Sunt sătulă de cum m-am lăsat târâtă în jocul lui stupid și de cum am promis să respect regulile. Sunt sătulă să joc corect când el doar trișează. Sunt sătulă să îl strig și să îmi aud doar ecoul. Sunt sătulă de cum ridică mâna spre mine, pentru că nu știu niciodată dacă vrea să mă mângâie sau să mă lovească.


Sunt sătulă să nu știu cum să îi spun NU. Sunt sătulă să îmi frământ amintirile în palmele lui. Sunt sătulă să îmi aștern mereu sufletul la picioarele lui doar ca să vâd cum îl alungă înspăimântat, înspăimântat că ar putea să vadă în mine ceva mai mult de o marionetă. Sunt sătulă să aștept să se hotărască dacă mă iubește sau nu. Sunt sătulă să fiu folosită. Sunt sătulă să mă simt slabă chiar și atunci când sunt puternică. Sunt sătulă ca fiecare respirație a mea să depindă de fiecare bătaie a inimii lui. Sunt sătulă ca fiecare cuvânt al lui pentru mine să fie doar o jignire. Sunt sătulă să nu merit mai mult de atât.

Sunt sătulă de respingerile lui. Sunt sătulă să fiu a lui doar atunci când are nevoie de mine. Sunt sătulă să mă simt mai puțin femeie cu fiecare clipă ce trece. Sunt sătulă să mă simt mai puțin femeie cu fiecare atingere a lui. Sunt sătulă să mă privesc în oglindă cu rușine, când știu că nu ar trebui să o fac și să o simt. Sunt sătulă să îmi simt trupul murdar și sufletul îmbâcsit de praf. Sunt sătulă să îmi cer singură iertare. Sunt sătulă să îmi adun lacrimile în pumni și să îmi spăl conștiința cu ele. Sunt sătulă să nu merit mai mult decât ce îmi oferă el.


Sunt sătulă să mă mulțumesc cu puțin. Sunt sătulă să mă mulțumesc cu prea puțină iubire, cu prea puțin respect, prea puțină înțelegere și prea puțin din el. Sunt sătulă să mă mulțumesc cu ceea ce sunt, în fața lui, în fața mea. Sunt sătulă să mă mulțumesc cu prea puțin din mine. Sunt sătulă să știu că afară e o libertate pe care nu o o pot atinge. Sunt sătulă de cuvinte care taie aripi. Sunt sătulă să fiu mai singură cu el decât sunt în pustietate.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste