Noi doi. Cei tineri, cei nebuni, cei proști

Au trecut ani de atunci. Eu mi-am văzut de viața mea, el de a lui. Eu m-am prefăcut că nu l-am iubit niciodată, el s-a prefăcut că am fost doar o aventură. Ne-am prefăcut amândoi că nu am fost decât unul în plus în viața celuilalt. Ne-am prefăcut că nu am contat. Doi proști. Ne-am mințit singuri. Când s-a terminat, ne-am strâns mâinile de parcă tocmai încheiasem un acord și fiecare îți îndeplinise partea. Când s-a terminat, ne-am strâns mâinile reci, simțindu-ne sufletele în flăcări alergând magnetic unul spre altul. Dar nu ne-am oprit.


Sufletul meu a suferit. Eu nu. Eu eram doar un robot programat să își ducă viața mai departe. Sufletul meu a suferit și ulterior a avut grijă să se răzbune pe mine, lichefiindu-se în ființa mea, curgând lent și silențios prin fiecare fibră a mea și scurtcircuitându-mi fiecare gând. S-a răzbunat umplându-mi zilele de fantome ale trecutului și lăsându-le să îmi bântuie visele noaptea. S-a răzbunat făcându-mi inima să tresară la auzul numelui său și plămânii să implore o respirație bruscă în plus. Sufletul meu mi-a ars toate măruntaiele și nu m-a lăsat niciodată să îl uit.

Când ni s-au întâlnit privirile pentru prima oară după tot acest timp, i-am văzut lacrimile adunându-se în valuri în ochii galeși căprui. L-am văzut lăcrimând pentru prima oară, fără să îi pese că îl vede cineva, că ne vede cineva. În clipa aceea, am simțit că cerul se dilată și pământul tremură sub noi. În clipa aceea, am simțit că suntem din nou noi doi, cei tineri, cei nebuni, cei proști. În clipa aceea, mi-a explodat sufletul, evadând odată cu aerul expirat involuntar de mine. Evadând spre el. Și mi-am simțit întreaga ființă vie, reală, mi-am simțit pulsul crescând și bucățile robotice din mine topindu-se risipitor la picioarele mele. Am simțit timpul plutind timid între noi, de teamă să nu ne spargă bula de surpriză.

Am simțit că raiul nu există, pentru că pur și simplu nu ar putea exista ceva mai feeric de atât. Pentru unii, iubirea era un sentiment, pentru mine era el. Pentru unii, feicirea era o stare, pentru mine era el. A fost nevoie să treacă anii peste amândoi, a fost nevoie să ne tânjească sufletele unul după celălalt și trupurile să râvnească unul la celălalt ca să ne dăm seama ce simțim. Doi proști. Dar el a zâmbit timid și m-a invitat la dans...


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste