Uneori, dragostea pur şi simplu nu e de ajuns


Mă disperi. Zău că da. Tu chiar crezi că poţi pleca oricând ai chef, iar eu te voi primi cu braţele deschise înapoi? Nu, băiete, lucrurile nu merg aşa cu mine. Te-oi fi iubind eu, dar nu suficient cât să mă las călcată în picioare. Inima îmi valorează prea mult ca să te las pe tine să îţi ştergi pantofii la intrare. Şi să ştii că nu îţi voi permite niciodată acest lucru.

Vrei să pleci? Iată uşa, dragule! Doar nu te-oi tine cu forţa, legat de mine ca scaiul. Iar scaiul e cea mai nedorită buruiană. Buruiană. Adică ceva ce nu aparţine locului şi răsare din neant. Buruiana poate fi smulsă oricând. La fel ca bandajul. La fel ca ceara. La fel ca tine. Pot să te smulg oricând de pe inima mea. Mă va durea, recunosc, toate dor. Dar îmi voi spune că nu a fost să fie, poate voi vărsa lacrimi, doar mereu plâng ca o proastă, apoi îmi va părea rău că am plâns şi voi începe să plâng şi mai tare pentru că am plâns ca o proastă. Ai înţeles tot, nu-i aşa? Lasă, nu-i bai, uneori nici eu nu mă înţeleg.

Şi nu voi căuta vinovaţi, nu. Voi spune  că nu e nimeni de vină, nici eu, nici tu, nici portarul care mi-a zis la ce oră ai plecat ultima oară. Nici Dumnezeu. Doar că nu era locul tău aici şi nici al meu acolo şi nu are rost să mai rătăcim, minţindu-ne unul pe altul şi pe noi înşine că totul e ok şi “noi” funcţionăm. Nu funcţionăm pentru că, din păcate, împreună nu suntem o maşinărie. Pentru că dacă am fi fost, tu ai fi ştiut să îţi pară rău, măcar mecanic, iar eu aş fi ştiut să te iert, măcar mecanic. Dar cred că amândoi am lipsit de la lecţiile de mecanică.

La naiba, eu încă te mai iubesc. Şi, totuşi, ce să fac dacă iubirea ta s-a pierdut undeva pe drum? Ce să fac dacă a fost atât de uşurică de a luat-o vântul? Eu nu mai rog, eu nu mai implor. Nici măcar pe Dumnezeu. Ce e dus e bun dus. Păcat că nu am fost suficient de simplă cât să mă înţelegi, iar tu suficient de complicat ca să ţin mai mult cu dinţii de tine. Tot ce ştiu e că a fost dragoste, poate încă mai este. Dar uneori, dragostea pur şi simplu nu e de ajuns.


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste