Arată-mi că merităm să rămân

Cât mi-aş dori să uiţi de ei, de ceea ce cred şi ce spun ei, să mă priveşti pe mine şi să vezi ceea ce sunt. Cât mi-aş dori sa îmi spui că nu vrei să mă schimb, că mă vrei exact aşa cum sunt. Nu îmi spune că sunt perfectă, nu vreau asta. Nu sunt şi nici nu vreau să fiu perfectă. Lumina e uşor de iubit. Eu ţi-am arătat întunericul meu, ţi-am arătat stelele din inima mea cum pâlpâie uşor. Te-am lăsat să mă deschizi şi am uitat cheia la tine. Iar tu ai pierdut-o, ai uitat să mă închizi la loc şi tot ce a fost în mine s-a topit încet.


Nu mai ţipa, te rog. Aud încă bine. Totuşi, în seara asta nu vreau să mă cert. În seara asta vreau să îmi umplu cada cu spumă, să îmi pun lumânări parfumate în baie şi petale de trandafiri în cadă. Vreau să beau un pahar de vin şi să uit de ce este în afara băii mele. Chiar dacă asta te include şi pe tine. În seara asta nu îmi pasă de tine, pentru că ţie nu îţi pasă de mine în nicio zi. În seara asta nu mai vreau să te ascult, nu mai vreau nici măcar să te aud, nici măcar să îţi simt prezenţa. În seara asta, aş vrea să fiu singură. În seara asta aş vrea să fii şi tu singur şi să te gândeşti la mine, la cea care sunt cu adevărat, la ceea ce ai văzut mereu la mine şi mai puţin la ceea ce au spus ei despre mine. În seara asta vreau să îmi iei apărarea, chiar dacă o faci doar în mintea ta.


În seara asta am nevoie să cred în tine, să cred în cel pe care îl iubesc şi în care încă mai văd un strop de afecţiune pentru mine. Pentru că eu ştiu că încă mă mai iubeşti. Vorbele tale spun contrariul, dar ochii tăi nu mint. Buzele alea cu care mă săruţi atât de disperat spun numai minciuni. Şi lor le e ruşine. Şi îţi pare rău, ştiu, dar vreau să aud asta de la tine. Vreau să îmi demonstrezi că merităm să stau. Nu tu. Tu nu meriţi. Dar noi? Noi poate că da. Arată-mi că merităm să rămân.


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste