Dacă nu este putin egoistă, atunci nu este dragoste

Mă gândesc la tine mai mult decât ar trebui. Asta îmi spun în fiecare zi şi totuşi nu mi te pot scoate din minte. Nu îmi doresc nimic altceva în fiecare zi decât să te văd. Să te văd fericit, chiar dacă eşti fericit cu ea. Şi mi-aş dori ca ea să îţi frângă inima, să te rănească în orice fel ca să îţi pot demonstra că eu te pot trata mai frumos. Ştiu, sună egoist, dar dacă nu este putin egoistă, atunci nu este dragoste.

Îmi place atât de mult să te privesc şi simt cum îmi înfloresc bujori în obraji atunci când ni se încrucişează privirile. Mă simţi şi mă priveşti ca şi cum aş face ceva ilegal. E aproape ilegal şi imoral să te plac atât de tare şi să nu pot face nimic în privinţa asta. Parcă ea a aruncat o vrajă asupra ta, iar tu nu mai vezi şi nu mai vrei nimic altceva din jurul tău. Parcă tu ai aruncat o vrajă asupra mea, iar eu nu mai văd şi nu mai vreau nimic altceva din jurul meu. Şi nu am niciun drept să îţi cer nimic, dar mi-aş dori măcar să te uit dacă tot nu te pot avea, pentru că nu e nimic mai greu de depăşit decât situaţia de a iubi şi de a nu fi iubit.

Aş vrea măcar să nu vă mai văd, poate aşa nu îmi mai imaginez că sunt eu în locul ei, că mă săruţi pe mine, că te joci cu părul meu, că mă tachinezi pe mine. Aş vrea să nu vă mai văd ca să nu mai visez că mă vei privi şi pe mine cândva aşa cum o priveşti pe ea. Aş vrea să nu vă mai văd ca să nu mai tânjesc după ceva ce nu voi avea niciodată, ca să nu mai tânjesc după tine. Aş vrea să nu vă mai văd ca să nu mă mai gândesc că eu te-aş trata mai frumos.


Cu toate astea, nu zic nimic. Nu am nimic de zis, iar de cerut niciodată. Eu nu voi cere niciodată să fiu iubită, nu voi cere niciodată iubire de la tine. Pot iubi, pot tânji, pot dori cu ardoare, dar nu pot cere. Nu te pot forţa să mă vrei. Iar dacă nu mă vrei, înseamnă că tu nu eşti pentru mine, nici eu nu sunt pentru tine. Poate e ea, poate e alta. Dar eu…eu cred că te-aş trata mai frumos şi te-aş iubi mai bine…


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste