Gânduri către fiică-mea

Draga mea, poate că nu te aștepți la aceste rânduri de la mine, poate că după ce le vei citi, nu mă vei crede, deși timpul îți va arăta că am dreptate. Din păcate. Din păcate, pentru că mi-aș fi dorit să nu am dreptate, să trăiești într-o lume mai bună decât am văzut eu până acum. Poate că nu sunt cea mai în măsură să îți dea astfel de sfaturi sau să te învețe aceste lucruri, dar aș vrea sa știi ceea ce pe mine m-au învățat doar experiența și mama mea. Ciudat, nu? Ca și cum am da din generație în generație niște sfaturi despre cum este lumea cu adevărat.

Draga mea, probabil ai auzit o grămadă de chestii despre cum într-un cuplu, amândoi se gândeau că ar trebui să se sune unul pe celălalt, dar niciunul nu o făcea. Știi, draga mea, oricât de romantic ar părea, această frază e o prostie. Știu, șoc, dar chiar e o prostie. Știi de ce?! Pentru că tu nu ar trebui niciodată să cauți prima un bărbat. Bărbatul a fost dintotdeauna un vânător, iar femeia o pradă, niciodată invers. N-ai să vezi niciodată o căprioară alergând înnebunită după un lup. Un bărbat care te vrea, se va vedea din avion acest lucru, va fi insistent până la istovire. Dacă va vrea să te vadă, va veni sa te caute, te va chema, va fi al naibii de convingător, daca va vrea să te audă, te va suna până îi răspunzi, cu riscul de a deveni enervant. Un bărbat care dorește o femeie, va munci pentru ea și, cu cât se lasă mai greu, cu atât aceasta valorează mai mult, iar el va lupta mai aprig. Fiindcă există concurența, draga mea, și oriunde există un prost care rănește o femeie, acolo există un bărbat care să o vindece. E ca un cerc vicios.

Nu ceda în fața cadourilor care îți iau ochii. Da, ne plac florile, ciocolata, hainele, bijuteriile si, de ce să nu recunoaștem, toate vrem astfel de cadouri. Dar fă întotdeauna diferența dintre un bărbat care are 250 de lei si ti-a luat un cadou de 200 si unul care are 2500 de lei și ti-a luat unul de 200. Pentru că sunt bărbați, extreeeem de rari, ce-i drept, care ar face orice pentru o femeie și i-ar dărui ceva pentru simpla ei bucurie, nu ca să marcheze momentul sau doar ca să îi ajungă în chiloți. Fii cu un bărbat care te vrea pentru ceea ce ești și nu vrea sa schimbe nimic la tine. Și fii deșteaptă, căci vagin au toate.

Draga mea, să nu mă înțelegi greșit, să nu crezi că îți spun să aștepți doar de la el să te caute, pentru că nu o va face. În doi, trebuie să fie fair-play. Și el așteaptă un feedback, și el așteaptă de la tine puțină atenție, să știe că e importantă prezența lui, că te interesează. Dar primul pas trebuie să îl facă el. Din experiență îți spun. Eu am încercat să țin un bărbat cu forța lângă mine, dar nu avea niciun rost, am fost insistentă, am căutat cu disperare o fărâmă de atenție din partea lui și nu am mai primit nimic. Bărbații se plictisesc dacă primesc totul de-a gata, dacă nu au pentru ce lupta. Învață de la mine, să nu suferi cum am suferit eu, fiindcă respingerea doare ca naiba si ajungi să nu îți mai dorești nimic de la niciun bărbat, să crezi că nu te va vrea nimeni niciodată, doar pentru că te-a respins un prost cândva. Draga mea, dacă nu te vrea, înseamnă ca nu este pentru tine. Locul lui e lângă alta, iar al tău lângă altul. Crede-mă, e plină balta de pește.

Capul sus, scumpo, și zâmbește! Mami e aici și o sa doarmă cu tine în noaptea asta...


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste