Ultimul dans

Mai știi când eram doar noi? Mai știi cum credeam că nu mai e nimeni pe această lume, doar noi doi și un vals? Mai știi cât îți plăceau florile? Mai știi când îți șopteam vorbe deocheate la ureche în timp ce dansam, iar tu zâmbeai  rușinată? Dar eu știam că mintea și imaginația ta în pat numai rușinoase nu erau. Doar noi știam lucrurile astea. Am învățat unul de la altul, iar acum ești aici, dar nu mai ești cea care ai fost. Acum mai ești doar o umbră a vremurilor demult trecute.

Dar asta nu înseamnă că nu te mai iubesc, poate te iubesc mai tare ca atunci, pentru că atunci te simțeam atât de puternică, simțeam că ești atât de sigură pe tine, atât de feminină… Simțeam că nu era loc pentru mine să te protejez, să am grijă de tine pentru că păreai să te descurci foarte bine și singură. Păreai să te descurci foarte bine fără mine… Acum, însă, când te privesc dormind liniștită, când abia îți percep respirația, îmi pari atât de fragilă, atât de lipsită de apărare, atât de inocentă… Îmi aduci aminte de seara aceea de mai când te-ai strâns la pieptul meu și mi-ai șoptit speriată să te țin în brațe și să nu îți mai dau drumul niciodată.

Am făcut prima oară dragoste în seara aceea înstelată și, deși spusesem multora până atunci că le iubesc, în seara aceea am spus singurul „Te iubesc” sincer din viața mea. Nu am mai avut nevoie de nicio femeie după ce te-am avut pe tine și zilnic mă temeam că aveam să zic o prostie prin care să te pierd. Nu te meritam atunci, nu te merit nici azi. Mergeam la dans în fiecare sâmbătă seara, era seara noastră de libertate. Astăzi pun piesa ta preferată și dansez singur.


Acum te privesc și aștept să te trezești. Să te trezești, să mă privești cu aceiași ochi speriați care nu mă mai recunosc. Azi nu mai știi cine sunt, azi nici eu însumi nu mai știu cine sunt...


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste