Îmi pare rău pentru fata care eram acum câțiva ani

Îmi pare rău pentru fata care eram acum câțiva ani. Îmi pare rău că am avut atât de puțină încredere în mine și am cerut iubire. Iubirea nu se cere. Iubirea se dă și atât. Îmi pare rău pentru fata care și-a pus la îndoială respectul de sine crezând că dacă nu primește iubire de la un băiat, înseamnă că nu merită iubirea nimănui. Îmi pare rău pentru fata care se întreba de ce nu este suficient de bună. Îmi pare rău pentru fata care și-a dat seama că oricât ar da, nu va fi niciodată îndeajuns. Îmi pare rău pentru fata care a crezut că merită atât de puțin și care s-a mulțumit cu atât.

Îmi pare rău pentru fata care nu mai are așteptări. De la viață, de la bărbați, de la nimeni. Îmi pare rău pentru fata care a crezut și nu mai crede. Îmi pare rău pentru fata care și-a pierdut încrederea în sine. Îmi pare rău pentru fata care nu crede când i se spune că este frumoasă. Îmi pare rău pentru fata căreia i s-a spus că nu are nimic special și ea chiar a crezut-o. Îmi pare rău pentru fata căreia i s-a spus că nu este bună de nimic, iar ea și-a însușit această părere.

Îmi pare rău pentru fata care nu mai crede în Dumnezeu pentru că dacă Dumnezeu este atât de crud, atunci preferă să creadă că nu există. Îmi pare rău pentru fata care și-a pierdut speranța că va fi vreodată totul bine. Îmi pare rău pentru fata care și-a pierdut încrederea în iubire pentru că i-a fost frântă inima. îmi pare rău pentru fata care spune că nu îți dorește ceva doar pentru că știe că nu îl va avea niciodată. Îmi pare rău pentru fata cu vise puse în așteptare pentru că sunt alte lucruri de făcut…mai importante.

Dar fata asta… Fata asta a promis că nu va mai lăsa niciun băiat să îi ofere mai puțin decât merită. Fata asta a promis că nu se va mai mulțumi cu puțin. Fata asta a promis că va cere mai mult. De la ei, de la ea însăși. Fata asta a promis că nu va mai lăsa pe nimeni să îi spună că este banală. Fata asta a promis că nu va mai lăsa pe nimeni să îi conteste abilitățile. Fata asta a promis că va lupta pentru visele ei. Fata asta a promis că va face mai multe pentru ea și nu va mai aștepta nimic de la nimeni. Fata asta a promis că nu va mai lăsa nici un bărbat suficient de aproape cât să o rănească.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste