Suflet carnivor (III)

M-am ridicat de la masă, cu gândul să plec, dar el m-a prins de mână…și m-a rugat să stau pentru că nimic din toate astea nu era simplu nici pentru el. L-aș fi mințit că nu îmi pasă, l-aș fi mințit că nu îl mai vreau, l-aș fi mințit că nu mai simt nimic. Dar pe mine nu mă puteam minți. Așa că m-am așezat la loc.

- Uite ce e… O parte din mine a rămas acolo și n-am fost niciodată completă de când m-am mutat aici. Așa că nu mă minți. Nu îmi spune lucruri pe care nici tu nu le crezi. Nu îmi spune cuvinte goale doar ca să ai ce regreta mai târziu și eu de ce plânge, înțelegi? Pentru că dacă descopăr că te joci, voi schimba eu regulile și nu va fi frumos deloc. Par simplă și cuminte și la locul meu. Dar nu vrei să descoperi partea mea întunecată. Așa că nu mă minți.


- Nu te mint. Și aș vrea să cunosc toate părțile tale. Plus că ți-am adus-o pe cea lăsată departe, la 500 de kilometri. Da, poate am fost un prost că am tăcut în tot timpul acesta și orb că nu am văzut ceea ce era în fața mea. Dar, cu toate astea, am riscat și am venit să te caut, deși nu aveam nicio garanție că simți același lucru. Am riscat și, chiar dacă vei spune nu, voi ști că a meritat. N-aș fi putut să îmi duc viața mai departe gândindu-mă că ai fi putut spune da, dacă eu aș fi fost suficient de bărbat să îți pun întrebarea.

Ceva în mintea mea îmi urla să nu îl cred. Dar cum să nu îl cred, când ochii lui îmi afișau insistent adevărul? Cum să nu îl cred când îmi tânjea sufletul după sufletul lui și corpul după fiecare respirație a lui? Cum să nu îl cred, când eu voiam din tot sufletul meu să îl cred? Așa că l-am crezut.

- Atunci întreabă-mă!

- Vrei să ne recuperăm amintirile? Vrei să recuperăm timpul pierdut? Vrei să ne aducem aminte de noi? Vrei să uităm tot ce a fost, vrei să ne spunem tot ce nu ne-am spus toți anii aceștia, să facem tot ce n-am făcut?

- Poate că vreau, dar… Demonstrează-mi! Demonstrează-mi că vrei cu adevărat și ceri ceea ce vrei și vei ști sigur dacă vreau…


Iar el m-a sărutat…


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Prima parte aici: Suflet carnivor (I)

A doua parte aici: Suflet carnivor (II)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste