Prefer iadul meu cu el decât raiul tău cu mine

Știu că nu te așteptai să îți scriu tocmai acum, după atât de multă vreme. Acum că scriu cuvintele astea, mă întreb și eu de ce o fac, totuși? Poate pentru că abia acum sunt bine și abia acum sunt împăcată cu mine însămi. Poate pentru că abia acum am realizat că te-am iertat de mult, dar orgoliul nu m-a lăsat să admit asta.
Știu că știi de el. Știi că există în viața mea și că îmi e vital. Vital, dar parcă mai puțin vital decât îmi erau tu. Și nu pentru că îl iubesc mai puțin, ci pentru că am învățat să mai păstrez ceva și pentru mine, am învățat să iubesc și să mă iubesc. Amândoi m-ați învățat asta, doar că în moduri diferite. Tu brutal, el duios, cum au fost și relația mea cu fiecare dintre voi. Și nu îmi place să compar. Nu vreau să compar. Nici relațiile, nici bărbații. Doar că acum, că il iubesc pe el, realizez că ceea ce am simțit pentru tine nu a fost iubire.

A fost pasiune. A fost un foc lăuntric ce mi-a ars plăcut inima la început, doar ca să termine carbonizând-o violent. A fost o nevoie disperată de a fi dorită. Dar atât. Cu toate astea, a durut. A durut să te știu plecat, ca o dependență de care, pe de-o parte, vrei să scapi, pe de alta, vrei să o hrănești bolnav în continuare. Ce a fost între noi...toxicitate. Ce este între mine și el...rai și uneori și iad. Dar prefer iadul meu cu el decât raiul tău cu mine.

Și a fost greu să fiu fericită. A fost greu să îmi dau seama că am dreptul asta. Când cunoști iubirea doar ca pe ceva toxic, nu știi cum e când e sănătoasă și aștepți să fie ceva în neregulă, ca să te simți în siguranță. Când știi că iluziile sunt doar pentru copii și proști, începi să il înțelegi mai bine pe Toma necredinciosul. Să nu crezi că te acuz de ceva, dar sunt mai bine fără tine, cum sunt sigură că și tu ești mai bine fără mine, iar asta este mai mult decât speram sa fie între noi și pentru noi la capătul tunelului. 

Asta am vrut. Am vrut să știi că sunt fericită și că îmi doresc ca și tu să fii. Nu pentru că ar merita vreunul din noi, ci pentru că ne-o datorăm. Știi cum se numește asta? Iertare. Nu este prea târziu. Niciodată nu este prea târziu pentru iertare.


Autor: S.A.
Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste