Parte din mine

Iubirea mea... Iubirea mea e o fântână care abundă de dorințe ascunse și vise neîmplinite, o fântână care arde. Arde de nerăbdare să ofere tot ce are mai drag și mai neînțeles. Iubirea mea e o fântână a cărei adâncime nu o poți măsura cu niciun instrument. Poți măsura iubirea mea doar cu ochiul si cu inima. Dacă le ai. Dacă nu, spui că fântâna e prea adâncă sau că apa e otrăvită. Spui că iubirea mea e otrăvită. Sau spui că iubirea mea nu există, că eu sunt incapabilă să iubesc...

Iubirea mea... Iubirea mea e un gheizer aburind, abundând de vapori și pasiune. Iubirea mea e un tumult de curcubee organice, de stropi fierbinți și sfidători. Iubirea mea e o explozie de energii dezlănțuite violent și irefutabil. Iubirea mea e incontrolabilă, pulsează ca o nebună, zi și noapte, mai mult noaptea decât ziua și mai puternic ziua decât noaptea, ca să explodeze la tensiuni insuportabile. Dar dacă simte teamă... iubirea mea se închide în propria cochilie, într-un labirint al neîncrederii și ingratitudinii. Iar teama are prostul obicei de a înlănțui totul, fără echivoc.

Iubirea mea... iubirea mea e o pasăre cântătoare sălbatică. Sânge cald îi curge prin vene și își cântă cu măiestrie pasiunea noapte după noapte, fără încetare, fără teamă, fără a obosi. Dulcele-i tril reverberează între pereții trupului meu, traversând zăbrelele propriei neîncrederi. Iubirea mea e o privighetoare, ce moare în fiecare noapte adâncindu-și tot mai tare pieptul într-un spin de trandafir, pe măsură ce își strigă neîncetat destinul.


Iubirea mea nu pune întrebări, ea învăluie. Iubirea mea e liberă și degajată dacă are spațiu, nu sufocă și nu cere detalii. Iubirea mea nu are explicație. Iubirea nimănui nu are explicație. Pur și simplu există. Dar drumul până la ea e lung și se știe că destinația nu are nicio valoare dacă nu știi să te bucuri de călătorie. Explorează. Cunoaște. Întreabă tu dacă ea nu o face. Cere. Oferă. Iubirea mea e o nebună, dar ce nebună frumoasă!


Autor: S.A.
Sursa foto: Pinterest (Credits to Michelle Monique)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste