Nu știu să fiu altceva decât eu însămi


Sunt o leneşă. Am avut ceva mai mult timp liber în ultima perioadă şi, cu toate astea, nu fac nimic productiv. Sunt o leneşă, recunosc. M-am tot gândit la cum să revin din pauza asta. Mai bine zis, m-am tot gândit dacă să revin din pauza asta. Mi-a prins bine, deşi tot ceea ce fac este să mă uit aproape toată ziua la Grey’s Anatomy. Bine, şi la alte seriale, dar mai ales la Grey’s. Ador serialul ăsta.

În fine, ideea e că oricât de leneşă aş fi, tot găsesc puţin timp şi chef să mai scriu câte ceva. Nu ştiu să fac altceva. Adică…ştiu, sunt genul de fată care e destul bună la toate (mai puţin la IT şi fizică cuantică, astea mă depăşesc total), m-am descurcat mereu, mai bine sau mai puţin bine. Dar nu am fost cu adevărat bună la nimic, în afară de literatură, limbi străine şi scris. Scrisul e pasiunea mea. Dar ştii care e problema scriitorilor? Oamenii nu mai citesc. Devin tot mai…pretenţioşi ar fi un termen drăguţ, dar eu aş folosi ignoranţi (e mai realist).

Aşa că trebuie să vii cu ceva nou, ceva intrigant, ceva extravagant şi interesant. Ceea ce nu este mereu uşor. Plus că e cam greu să mulţumeşti pe toată lumea. Oricum, când când îţi dai seama că e mai sănătos să nu îţi faci un scop în viaţă din a mulţumi pe toată lumea, ajungi sa fii mai fericit şi mai împăcat cu tine însuţi. Ştii cum se spune: Dacă te place toată lumea, înseamnă că ai o problemă.

Sunt o leneşă. Şi mă mişc greu. Dar asta sunt eu. Nu pot să mă schimb şi nici măcar nu ştiu dacă vreau. Creierul, cu toate astea, îmi mai trimite căte un mesaj, căte un semnal, câte un impuls. Sau poate e doar nenorocita aia de conştiinţă, care îţi strigă vechiul şi stupidul ăla de clişeu “Poţi schimba lumea” etc., “Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în lume”. Bla bla. Bullshit!

Vezi tu, nu putem toţi salva sau schimba lumea. Dar fiecare îşi poate schimba propria lume. Fă-ţi singur fiecare zi mai frumoasă! Fii tu cineva, nu aştepta să vină cineva în viaţa ta. Simte-te bine cu tine însuţi şi fii reunoscător pentru ceea ce eşti şi ce ai. Iar dacă o schimbare a sinelui face un bine propriei lumi, atunci dă-o! Nimeni nu are dreptul sa te judece pentru că nimeni nu poate fi un tu mai bun. Eu, una, nu știu să fiu altceva decât eu însămi.


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste