Astăzi dau vina pe tine

Renunțarea e ușoară. E mai comod să spui că e prea greu și nu poți decât să stai și să încerci să faci față, decât să lupți ca să realizezi la sfârșit că fericirea e de mii de ori mai mare. E mai comod să nu fii nevoit să demonstrezi nimic, să recunoști că, într-adevăr, ochii care nu se văd, se uită. E mai comod să pleci… Tu ai ales calea facilă, iar eu nu îți reproșez nimic. Dimpotrivă. A fost alegerea ta. Ideea e că te minți singur spunând că tu faci mereu alegerile cele mai grele. Asta nu a fost o alegere grea, a fost doar o alegere…lașă. Și, deși mereu am încercat să nu acuz pe nimeni altcineva decât pe mine, astăzi dau vina pe tine.

Am pariat pe noi și am pierdut. Am pariat deși știam că pierd, atât de oarbă a fost încrederea mea în tine. Am pariat deși nu o mai făcusem niciodată. Am pariat de proastă. Și am picat de proastă. Dar părerea ta despre mine nu mai e problema mea. Am căzut, da, și nu mi-e rușine să spun asta răspicat. Nu asta contează. Contează că m-am ridicat, mi-am șters palmele de pământ, mi-am întins rochia șifonată și mi-am oblojit rănile. Singură. În timp ce tu ai avut nevoie de ajutor. Ți-am tot dat impresia că sunt slabă, că sunt atât de firavă încât nu voi putea face față. Ai plecat ca să nu te simți vinovat privindu-mă culegându-mi singură cioburile și lipindu-le stângace. Singură. Mereu singură. Iar astăzi dau vina pe tine.

Nu am găsit pe nimeni în tot timpul ăsta. Și nu pentru că nu aș fi vrut sau pentru că nu aș fi putut. Pur și simplu, nu m-am mai putut imagina alături de cineva așa cum am fost cu tine. Nu cred că voi mai avea vreodată puterea și curajul de a mai fi la fel, de a da totul. Mă tem prea tare să rămân fără nimic, să rămân goală în fața propriei expresii din oglindă, să nu mai pot vedea nimic în ochii mei, să nu mai știu dacă sunt eu sau o umbră a mea. O umbră neagră. Și te urăsc pentru asta, pentru rămășița pe care ai lăsat-o în urmă, dar îți și mulțumesc pentru lecție si pentru că mi-ai demonstrat că pentru tine atât am fost. O rămășiță. N-ai știut mai mult din mine, decat o rămășiță. Se spune că într-o despărțire, unul suferă, iar celălalt este deja cu altcineva. Deci astăzi dau vina pe tine.


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste