Cenușăreasa cu inima de sticlă


Poate ar trebui să încetezi ceea ce faci… Ce, crezi că nu te văd? Crezi că dacă stai în celălalt colț al camerei, cu zeci de oameni în jurul nostru, nu te văd? Ha, te-aș vedea și printr-un milion, așa cum te-aș și alege dintr-un milion. Tu crezi că te iubesc, dar nu e așa. Oh, dragule, dragostea nici nu există, atunci cum te-aș putea iubi eu? Nu, dar te plac, te plac în felul meu, într-un fel pe care nu l-ai putea înțelege niciodată fiindcă abia mă înțeleg eu.

Eu am lumea mea, nu încerca să o schimbi sau să schimbi ceva la mine, pentru că așa cum te plac, la fel de bine te pot și urî. Atracția mea te poate învenina, dar ura mea e fatală. Ura mea ucide. Ura mea e într-o privire, într-o atingere, într-o atingere. Să nu mă crezi niciodată, dragule, să nu crezi în nimic din ființa mea. Fiindcă eu azi sunt aici, mâine încălzesc alte brațe și nu dau explicații nimănui. Pot face dragoste cu tine și să te urăsc în același timp.

Știu că mă privești, chiar dacă stau cu spatele. Te întrebi câți alții mi-au fost în pat, dar tu nu știi că e mai important câți mi-au fost în minte și în inimă. Pe vremea când aveam o inimă. Să știi de la mine că cel mai important este locul unde ajungi mai greu, acolo are loc adevărata victorie. Iar în minte și inimă mi-a fost doar unul, dar nu ești tu acela și nici nu va mai fi altul vreodată.


Mi-aș dori să fi avut o inimă de lut, să o topească el, apoi să mi-o remodelez singură. Dar inima mea era de sticlă, s-a spart precum condurii Cenușăresei. Iar Cenușăreasa s-a transformat într-o fată rea. Cenușăreasa de azi își pune singură condurii și are grijă să nu îi mai piardă niciodată ca să nu fie nevoită să mai aștepte un prost care să o ajute. Cenușăreasa de azi nu se mai grăbește ca o fată cuminte să fie acasă la 12 noaptea, de teama dispariției lumii ei, fiindcă lumea ei e ea însăși. Cenușăreasa de azi vrea doar „prinți” de o noapte. Fiindcă toată dragostea pe care o adunase cândva s-a spart într-o singură noapte de insomnii.


Sursă foto: Black Queen by Naryna Khomenko (Pinterest)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste