Besame mucho...

Ești aici, la fel ca întotdeauna. Nu știu cum faci, dar mereu ești aici când am nevoie de tine. Aș spune că sunt sătulă, dar nu sunt sătulă de tine, sunt sătulă de prietenul din tine. E ca și cum aș avea doar o felie din tortul meu preferat, iar eu îl vreau pe tot. Am doar o parte din tine, prietenia ta, iar eu te vreau pe tot. Te vreau măcar pentru o noapte, măcar câteva ore să uit că suntem prieteni. Că eram prieteni. Pentru că știm amândoi că după orele astea, vom fi doar doi străini. 

Vreau să mă privești ca pe o femeie. Vreau sa uiți că am râs și am ascultat muzică împreună, vreau sa uiți că ți-am povestit de bărbați ce îmi plăceau, când voiam doar sa ascund cât te iubeam si te voiam pe tine. Voi uita si eu de toate femeile cu care te-am văzut dansând și pe care sunt sigură că le-ai avut si în pat. Voi uita ca n-am știut niciodată ce simți pentru mine.

Astăzi vreau sa ne aruncăm din nou privirile acelea galeșe pe care ni le dădeam fără să realizăm cât de reale erau. Astăzi vreau să nu mai râdem, vreau să mă privești în ochi si sa îmi citești gândurile, astăzi vreau sa îmi spui ca îți e dor de ceea ce nu ai avut vreodată, ca îți e dor de femeia din mine. Astăzi vreau să ma săruți. Vreau sa depui în acest sărut tot timpul dintre noi, toate privirile nearuncate, toate atingerile nemângâiate, toate săruturile pe care nu ni le-am dat. Vreau sa dai tot, sa ma iei, să mă îmbrățișezi, vreau să mă...

Sărută-mă! Sărută-mă ca si cum ai vrea să îmi sufoci sufletul în al tău, ca si cum ai vrea să furi din minte tot ce n-ai avut, ca si cum mi-ai da mie tot ce n-am avut din tine, din inima ta, din carnea ta, din aroma ta. Ah, ce bine miroși! Sărută-mă! Sărută-mă ca si cum ar fi ultima zi din viața ta, ca si cum ar fi ultimul lucru pe care îl faci, ca si cum de acest sărut ar depinde salvarea sufletului tău. Dacă tu arzi, vreau sa ard cu tine. Dacă tu mori, vreau sa mor cu tine. Vreau sa ți se topească mâinile pe sânii mei, iar spatele tău sa fie altarul plăcerii mele. Vreau să împărțim aceeași durere, chiar de-ar fi sa dispară lumea dintre noi după.

Besame...


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste