Dragul meu, eu nu sunt ea

Nu știu. Nu știu ce îți spunea ea, nu știu ce îți șoptea încet la ureche, nu știu cum te mângâia, nu știu cum te săruta. Nu știu cum o priveai pe ea, nu știu cum o atingeai pe ea și cum îți înfiora pielea respirația ei. Nu știu cum o iubeai, nu știu cum te iubea. Tot ce știu e că ea este trecut, iar eu sunt prezent. Nu știu dacă sunt și viitor, fiindcă la fel cum viitorul devine prezent, așa și prezentul devine trecut. 

Timpul zboară, dragul meu, zboară pe lângă noi și ne demonstrează cum ar fi trebuit sa trăim fiecare clipă din viețile noastre mizere. Suntem doar praf în vânt și atât. Nu însemnăm nimic pentru ceilalți, de aceea trebuie să reprezentăm mult, enorm, pentru noi înșine. Aproape totul... Nu mă interesează ea, fiindcă face parte din trecutul tău, iar eu nu îți judec trecutul. Trecutul este cel care ne face oamenii din prezent și trebuie mereu sa ținem cont de persoana pe care o avem în momentul de față înaintea noastră, nu de cea care era acum o lună, un an sau zece. Poate că timpul nu vindecă tot, dar măcar trece si uită. Da, timpul uită în locul nostru.

Nu poți alunga oamenii din viața ta, dragule, oamenii sunt meniți să intre în ea și să îți schimbe sau nu destinul. De ce? Pentru că oamenii sunt ca niște filtre. Fiecare om e diferit și te schimbă într-un fel sau altul, treci prin fiecare și fie înveți ceva de la ei, fie viața îți dă o lecție prin ei. Oamenii nu sunt degeaba acolo. Fii recunoscător pentru ei, chiar și pentru cei care ți-au făcut rău sau te-au rănit, fiindcă fără ei, nu ai fi ceea ce ești azi. Fără ea, probabil nu m-ai fi cunoscut pe mine, dragul meu. 

Cu toții avem temeri, să știi. Cu toții avem regrete pe care le mascăm și pe care nu le va ști nimeni, cu toții avem răni pe care ni le-am peticit singuri, mai bine sau mai rău. De cele mai multe ori, singuri încercăm să rupem peticele ca să vedem dacă ne-am vindecat si descoperim că ne-am infectat singuri cu amintiri de mult trecute, cu temeri nejustificate ale prezentului și cu îndoieli. Te temi, știu. Uiți că eu nu sunt ea, dragul meu. Eu nu îți promit eternitatea, ceea ce îți pot promite este clipa de astăzi și pe mine, cea din fața ta. Ceea ce vezi, e ceea ce primești, iar tu știi asta...


Sursa foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste