2016, îmi vreau inima înapoi!

Hmm... Hai să începem cu întrebarea-clișeu: Cum a fost anul 2015 pentru mine? Pai... Pot spune că a fost plin. Plin de gânduri mai mult sau mai puțin pozitive, plin de întâmplări care mi-au schimbat cursul vieții complet, plin de oameni noi, care nu credeam că măcar există, pe care nu speram că voi ajunge să îi cunosc, plin de speranțe și dezamăgiri, plin de lacrimi, dar tot atât de plin și de zâmbete și râsete sincere. Cu toate astea, a fost un an bun. Am învățat anul acesta. Am căzut de 10 ori, dar m-am ridicat de 11 ori. Mi-am pierdut inima anul ăsta, dar mi-am învățat lecția și încă sunt în proces de recuperare. Ca în convalescență.
Ce îmi doresc în 2016? Mai multă răbdare. Mai mult + decât -. Mai multă încredere în forțele proprii, pentru că în oameni...ei bine, în oameni viața m-a învățat să nu am încredere. Mai multă iubire în interiorul meu pentru cei din jur. Mai multă liniște în suflet și cât mai multe articole :) Îmi doresc să mă bucur mai mult de lucrurile pe care le am și să mă plâng mai puțin de lucrurile pe care nu le am. Îmi doresc să fiu mai pozitivă. Îmi doresc putere de iertare. Îmi doresc o capacitate mai mare de a uita și de a lăsa trecutul să plece. 
Dar pentru ca toate astea să se întâmple, îmi doresc inima înapoi. Inima mea vitregă, pierdută undeva în zare, odată cu soarele verii. Vreau să văd altfel lucrurile din jurul meu. Vreau să visez din nou. Vreau să iubesc din nou.
Îmi vreau inima înapoi...



Sursă foto: Kate Ter Haar

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste