Despre tot ce aș vrea să îți fiu

Te plăceam, dar n-am vrut niciodată să îți fiu existențială. N-am vrut niciodată să îți fiu eternă. N-am vrut niciodată să te obișnuiești cu mine, pentru că nu stau niciodată suficient cât să se obișnuiască cineva cu mine. N-am vrut niciodată să fiu un plan de viitor. N-am vrut niciodată să fiu idealizată și vitală. N-am vrut niciodată să îmi fie prezența garantată sau ca oamenii să se bazeze pe mine. De ce? Pentru că eram predispusă dezamăgirii. Dar cumva, nu știu cum, pe tine nu voiam să te dezamăgesc. Cumva, pentru tine nu voiam să fiu doar una în plus. Pentru tine nu voiam să par ceva ce nu eram. Pentru tine nu voiam să fiu ceva ce nu îți doreai.


Am vrut să fiu doar o altă prietenă în fața tuturor prietenilor tăi. Am vrut să mă prezinți astfel. Am vrut să îți fiu oarecum indiferentă în public. Mai bine zis, am vrut să ții la mine în public, iar în intimitate să mă adori. Am vrut ca, împreună, să părem ceea ce nu eram de fapt. Am vrut ca, împreună, să fim o iluzie într-o junglă a cotidianului. Am vrut să fim o cometă în tenebrele Universului. Am vrut ca ziua să îți fiu doar o altă prietenă, o prietenă căreia să îi arunci priviri furișe peste paharul de vin, o prietenă căreia să îi mângâi subtil coapsa pe sub masă, o prietenă cu al cărei parfum să îți îmbeți fanteziile. Ziua.

Iar noaptea…noaptea să îți fiu amantă și confidentă. Noaptea să îți fiu extaz și agonie. Noaptea să îți fiu fantezie și dor. Noaptea să nu poți sta departe de mine. Noaptea să îți fiu suflet pereche. Noaptea să îți fiu frustrare și orgasm. Noaptea să îți fiu tăcere și geamăt. Noaptea vreau să îți curg printre brațe, vreau să îți fiu intoxicație și saturație. Noaptea vreau să îți fiu ploaie de vară și curcubeul de după. Noaptea vreau să îți fiu țigară și Pinot Noir.

Dacă noaptea ar fi un sunet, am fi noi doi, făcând dragoste. Dacă ploaia ar fi un gust, ar fi gustul buzelor tale după un suspin nestăvilit. Dacă întunericul ar fi o culoare, ar fi spectrul din pupilele mele impetuos dilatate. Dacă aerul ar fi lichid, ar curge printre gurile noastre. Dacă nu ți-aș fi ziua prietenă și noaptea amantă, nu ți-aș mai fi nimic.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste