„Aproape” nu este niciodată de ajuns

Aș fi venit. Aș fi fost în stare. Aș fi sacrificat multe lucruri, aș fi luptat, aș fi făcut orice ca să vin. Și aș fi venit. Mi-aș fi aruncat câteva haine într-un rucsac și aș fi luat primul tren spre tine. Nu îmi trebuia ocazie, nu îmi trebuia permisiune, nu îmi trebuiau bani. Aș fi venit chiar dacă nu aveam nimic din toate astea. Aș fi venit chiar dacă aș fi distrus tot ce aș fi lăsat în urmă. Aș fi venit pentru că voiam să te cunosc, aș fi venit cât încă mai aveam speranța că exiști cu adevărat. Aș fi venit pentru că nimic altceva nu ar mai fi contat odată ce eram în brațele tale. Aș fi venit…

Dar, pentru prima dată în viața mea, am vrut să fii tu acela care vine. Pentru prima dată, aș fi vrut să fii tu bărbatul care să mă caute și să îmi spună că mă vrea. Aș fi vrut să fii bărbatul care să lupte pentru mine. Aș fi vrut să fii tu cel care va face primul pas. Aș fi vrut să fii tu cel care să îmi apară în față și să îmi spună că a venit pentru mine. Aș fi vrut să vii fără să te gândești de două ori, aș fi vrut să vii pe neașteptate. Aș fi vrut să știi ce vrei. Aș fi vrut să știi că mă vrei suficient de tare cât să mă cauți. Dar nu ai venit.


Așa că…aproape te-am avut. Aproape am crezut că ești al meu. Aproape mi-ai fost amant, aproape mi-ai fost ideal. Aproape te-am visat și aproape te-am avut. Aproape m-ai sărutat și aproape ți-am îndeplinit toate fanteziile. Aproape ne-am cunoscut. Aproape am râs împreună și aproape ne-am povestit cele mai ciudate amintiri. Aproape am vorbit despre iubiri trecute, aproape am vorbit despre iluzii viitoare. Aproape am vorbit despre ce a fost, aproape am vorbit despre ce va fi. Aproape am băut vin împreună. Aproape ne-am îmbătat împreună, de alcool, de aromele pielii noastre, de aburul camerei noastre. Aproape te-am iubit și…aproape m-ai iubit. Dar aproape nu este niciodată de ajuns.

Eu nu voi cerși niciodată atenție. Nu îți voi cere niciodată nimic și nici nu voi insista. Nu îți voi spune niciodată că te vreau sau că îmi e dor de tine. Nu voi spune niciodată că te-am pierdut pentru că nu te-am avut niciodată. Și nici n-am avut vreodată așteptări de la tine, cum știu că nici tu nu ai avut de la mine. Pentru că noi…aproape ne-am avut. Noi aproape ne-am iubit. Dar, după cum știm, aproape nu este niciodată de ajuns. Iar tu nu ai venit.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste