Mi-am pierdut capul

Mi-am pierdut capul. Mi-am pierdut capul pentru ceva ce nu a fost real, pentru ceva ce nu a existat decât în mintea mea. Mi-am pierdut capul pentru o voce groasă și niște ochi căprui. Mi-am pierdut capul pentru niște șoapte la ureche și câteva nopți împreună.  Mi-am pierdut capul pentru o iluzie în care numai eu am crezut.

Mi-am pierdut capul pentru o idee, pentru un ideal. Mi-am pierdut capul pentru ceva ce îmi promisesem că nu voi mai face. Mi-am pierdut capul pentru o bătaie de inimă în plus, pentru câteva atingeri subtile. Mi-am pierdut capul pentru o propunere indecentă. Mi-am pierdut capul pentru niște discuții interminabile, pentru subiecte veșnice, pentru argumente pasionante. Mi-am pierdut capul pentru inteligență, pentru aură, pentru farmec și șarm. Mi-am pierdut capul pentru cât de natural le avea pe toate astea. Mi-am pierdut capul pentru cum mă făcea să mă simt și pentru cum îmi vorbea. Mi-am pierdut capul pentru ceea ce mi-am dorit toată viața să am.

Mi-am pierdut capul pentru experiența lui, pentru că experiența nu poate face niciodată rău. Mi-am pierdut capul pentru câteva vorbe frumoase și niște aluzii fine. Mi-am pierdut capul pentru niște vise care știam de la început că nu se vor împlini. Mi-am pierdut capul pentru ceva ce am simțit doar eu sau…poate și el, dar lucrurile astea nu sunt niciodată suficiente. Mi-am pierdut capul pentru ceva ce n-a fost să fie.

Dar știi ce doare cel mai tare? Cel mai tare doare faptul că mi-am pierdut capul pentru ceva îmi doream cu fiecare fibră din corpul meu să se întâmple, deși am știut de la început că nu va fi așa… Mi-am pierdut capul pentru ceva ce n-am avut niciodată.


Autor: S.A.
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Iubirea nu e un târg. Iubirea e o certitudine

De ce nu mai cred în iubire?

Portretul unei inimi realiste